JAM

Ik mocht voor JAM naar de opening van de  jeugdfilmfestival gaan in Brugge en zoals altijd was het heel tof ! De film Inkheart is een super mooie film en zal , denk ik rond april in de zalen te zien zijn! Zeker gaan kijken !!!!

Vodpod videos no longer available.


dscn3019

dscn3042

Na meer dan een week problemen te hebben met de server is mijn site eindelijk weer online :-)  http://www.paulinegrossen.be


~ door Pauline Grossen op februari 26, 2009.

25 Reacties to “JAM”

  1. Good Morning,
    Nice Video, seen it on facebook too,
    Have fun at the concert🙂
    bye-bye

  2. Thxs Jason !!! I eat and then I am gone🙂 Have fun to today !
    xx

  3. Superleuk filmpje😀
    Have fun at the concert😉
    LY x

  4. Mooooooje filmpkee!(ll)
    iloveyou!x

  5. veel plezier straks!♥

  6. dank u lieveke 🙂;-)
    xxx

  7. de groetjes aan ons Lynn!♥
    Ti♥Amoo!_<33. knuff

  8. Leeuk filmpjee!
    & Amuseer uu!

    Kusjess x

  9. dank u lievekes allemaal !! ik ga dat zeker doen 🙂
    love You
    xxx

  10. super goed gelukte reportage!
    en heeel veeeel plzier toegewenst!
    xx Knuffs

  11. veel plezier bij pink ee🙂
    en doe de groetjes aan lynn
    xx

  12. Haha cool, de interviewer wordt geïnterviewd!😀
    Helemaal leuk weer Plientjeee, goed gedaan!!!

    Hugjes XxX

  13. Amuseer u lieverd!:) xxx

  14. leuk;-) btw mooie jas <3ly

  15. Gisteren ben ik d ePink Panther 2 gaan zien😀 en vandaag een film ook ma ik ben de naam al vergeten :p iets me indisch ofzoiets xD

    xx

  16. oogh kei meukwil ik ook
    wel eens hene gaan !!
    ma bij ed laatste foto heb t gij ne kei
    mooje jas aan😮 zo dieje blauwe
    xx loveyou(l)(l)

  17. Dat filmpje is super!!! Veel plezier :D(nogal laat maar…)
    Je bent een supermeid!!!

    kusjes Lauren

  18. Heey ik ben het weer !
    Maar ik heb een vraagje : Hoe bewerk je jou foto’s?

    kusjes Lauren XXX

  19. Wihieeeeeeeee! alles goed (‘: Je JAM filmpje is leuk (‘: ILOVEYOU

  20. Superleuk filmpje!

    En Omg P!NK WAS ZO MEGAFANTASTISCH!❤

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  21. joatt,
    hier is alles okay ! ;D
    hoe was’t lieveke? : )
    zalig zeker?

    ik hou van jeeee

  22. Oe was bij p!nk? u goed geamuseerd??🙂

    xx Kuss

  23. Oké die anoniem hierboven was ik dus, vergeten mn naam in te vullen😀

  24. liefjeeeeeeeee,<3
    hoe was P!nk?😀
    Ilovjoeeee.<3

  25. Je repotaje is super pauline !
    loveyuouu x

Geef een reactie

 
