Speechless

Het optreden gisteren van P!NK was gewoon F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H !!! Geen woorden voor  :-)  Een super optreden , mooiste wat ik ooit heb gezien  !!!!! Als je de kans krijgt om te gaan kijken , DOEN  ! Ik stond van begin van de show tot op het einde met mijn mond groot open van bewondering  ! Echt wat een ROCKBITCH zoals ze zichzelf noemde !  Ze kan niet alleen super zingen maar haar show is echt AF met alles erop en eraan , dansers en danseressen of course maar ook veel verschillende decors die uit het niets komen, en dan ging P!NK opeens op een trapèze juist boven ons hoofd hangen en deed echt super gevaarlijke dingen terwijl ze aan het zingen was ! MACHTIG ! Een soort rock optreden met Cirque du soleil momenten ! Op het einde hangt ze alleen boven aan 2 touwen en opeens  …laat ze zich meters vallen (soort benji springen) en vliegen er tijgelijkertijd 100.000 snippers in de lucht … zoooo mooi !!  Dan kruipt ze in zo een wit doek en danseressen in rode doeken en gaan ze weer naar boven… magisch ! Ook haar costums waren super , zeker  5 verschillende !  Ik had ook héél véél geluk  : ik kon zooo goed zien , ik was bijna aan het podium (gang 115 voor de kenners !) héél dichtbij ! Ik heb nog nooit zo goede plaatsten gehad voor een optreden🙂 En wie zat er netjes voor ons ??? Koen Buyse (Zornik) met Hanne 🙂

P!NK : RESPECT  4 EVER !

Hier al foto’s maar ik werk nog aan een super film é  !!!!!

dscn3383

dscn3427

dscn3445

dscn3448

dscn3464

dscn3280

dscn3288

dscn3291

56-copy

~ door Pauline Grossen op februari 27, 2009.

21 Reacties to “Speechless”

  1. Hi Pauline,
    Looks awesome !
    xxx

  2. nice pictures😉

  3. Amai zeg twas blijkbaar massz sjiek😀
    ♥ly’

  4. Wauw, cool je hebt ervan genoten precies😉
    x

  5. P!NK was supermegageweldig hééé.
    Nice to see you in the dark & the light babyyyyy Maar dat wist je al😛
    x
    BCFE
    Mahal kita

  6. WOOW Amai aan je verslagje te lezen was’t blijkbaar
    super, meer dan geslaagd😀

    Ti♥Amoo!_<33.

  7. Ziet er wel heel tof uit ! x

  8. Woooow! Ziet er gewedig uit!
    Hebt ge u GOOOOEEEEEEED geamuseerd?

    Kusjess x

  9. Goed ? Nee … SUPER goed 🙂😉

  10. Woooww!! Lijkt me echt een machtig tof opdreden met een geweldige show! Super mooie fto’s xx
    Knuff x

  11. Amai super!
    zag er inderdaad goed uit!:D
    was dat in vorst nationaal?

    xx

  12. Hahaha kan ik geloven!:D
    + mijn sneakers die komen van de men at work ma ge vind ze ook in de Fish N chips ma in de men at work ware ze goedkoper!:p

    xx

  13. Ja😀 maar ga eten!;-)
    Cyaaa❤

  14. OMG OMG OMG
    jy zat achter Koentjeee😦
    ik ben ZOOOOOOO jaloers😦

  15. Kei zalig!
    x

  16. Omgggg, twas persies wel heeeel gaaff! Ö
    Kheb n ‘reportage’ gzien op karrewiet,
    zo cooooooool’! Ö (l)
    iloveyoubby.<3

  17. Zie maar da ge in form zijt ;D
    Mijn draadjes zijn er van vandaag uit ;D
    Eindelijk ;D

    ’t Zijn echt supermooie kleren ;o
    ‘k Ben der lichtjes verliefd op ;D

    Love you lil’ sis! x

  18. wauw jha da zal wel kei mooj
    geweest zijn😮
    en ohhja idd das zen kei goei plaatse
    en hee ze der wee zoon mooj t-chirt vannan ok ze :d
    xx loveyou(l)

  19. Amaii😀
    jij bent ook al zo enthousiast!!
    Mijn vriendin vond het ook al zo megageweldig😀
    x

  20. Ik was er ook! Was idd zotgoe!
    Van mij ook het beste concert dat ik ooit gezien heb, en heb er al veel gezien!

    Jij had wel geluk met je plaatsen!

  21. ja amai idd , de plaatsen waren super !!!! Ik vond het ook de max 🙂 !!!

Geef een reactie

 
