Zo is er maar één : de cup

Morgen ben ik heel de dag weg🙂 Ik ben namelijk uitgekozen om deel uit te maken van de Jury voor zo is er maar één : de cup 🙂 Leuk é 🙂

Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren 🙂 Zijn er nog mensen die ik ken die in de jury zullen zitten ? Het zou super leuk zijn moest ik al iemand kennen daar 🙂 Laat het mij weten , OK ?

De tijd is weer super vlug gevlogen é en het is al bijna terug school : doeme toch  ;-)  Maar mijn vakantie was al top hoor en bij jullie ? Ging het zo een beetje ?

Hier de 1ste foto voor de winkel O’ggi met hier de lente collectie van EDC

6251

~ door Pauline Grossen op februari 27, 2009.

54 Reacties to “Zo is er maar één : de cup”

  1. super🙂
    ik mocht erin zittn, ma kmocht nie van papa en mama omdat te ver is😦
    amuseer je ee meistje!
    en supporter ma vo Guustje, ke ken die🙂
    ly

  2. Ohh supperr leukk’😀 wnr komt het dan op tv?<3
    &&&&; ge ziiet kobeeee ÖÖÖ Damn, nu benk echt jaloersss, pft😛
    doe em maar de groeten!😉 &; veeeel plezieer.<3
    mn vakantiie was echt geslaagd!😉 alleen moestk zo soms zo leren.. mrja;❤
    iloveyouuu! x

  3. cute photo😦

  4. Super mooie foto!
    Ooh cool laat je weten als je op tv bent ?
    Kobe is echt zo’n sympathieke gast ^^
    Super veel plzier he plien!
    You rock girl xx
    Kiss x

  5. Kvind da golfje en blousje supermooi, da ga k kopen als da in de winkel is ^^🙂
    xx

  6. Ingeschreven ma n iiks terug gekregen ):

  7. Leuk! Wanneer wordt het uitgezonden? =)
    En mooie foto!

  8. Hhihih mooooooi egt !!!!!!!! xxxxLy maar stem eens op Thomas Cerpentier hihi die woont dicht by my stemmen maar xxLY

  9. ready for tomorrow baby?😉
    i love you

  10. woow super girl!
    veel fun fun fun!
    en goed kiezen hé😀
    ❤.

  11. Leuke foto & veel succes in de Jury🙂

    xx

  12. Whaaaaa ik ga zeker kijken!😀
    & die klere zijn écht mooi !

    Kusjesss !!! x

  13. amai jhaa mijn vakantie is voorbij gevlogen
    kheb een kei drukke vakantie gehad
    kei kei veel gdn
    +mooje foto
    as da zo ne fot van dieje shoot waarda gij een filmke van had ?
    xx loveyou(l)

  14. coole kleren😉
    wanneer wordt het uitgezonden ?XXX<3ly

  15. Mijn vakantie was super!!:D
    Mooie foto ! x

  16. Mooie foto😀
    Ooh superr!!😉
    x

  17. Leuk dat je in de jury mag zitten!
    Die foto is wel toff mooie kleren!😀
    x ly

  18. Pauline,
    ja de cup was zaalig met jou meis❤
    stuur je de foto’s door als ze op je pc staan ?:)
    hopelij tot snel
    iloveyou❤

  19. Is da al op tv gweest?? Doeme waarom eb ni gekeke?

  20. mense, elke week kijken om 18.20 naar ‘ zo is er maar één- decup ‘
    want ik en pauline zitten in de jury !

  21. en wie is er gewonnen?

    x

  22. Jhoaa wie is dr gewonnen?? ^^
    Oja gelukkig eb k t ni gemist, dan ga ik alle dagen kijken🙂
    xx

  23. Haaj,, kbzn Anouk vn de Cup!
    Khoop da je het leuk vond! Thomas is verdiend gewonnen hoor:)
    x

  24. haha leuk anouk🙂
    ik vond jou ook wel goed🙂
    tussen wie ging het in de finale?
    ik ken guust, kwas voor hem🙂

    x

  25. Anouk ik vond het super en jou ook hoor !!!
    xxx

  26. het was leuk hé plien (:
    met ons bord in de loge,
    Ketnet-Jury Only❤
    ik heb je graag meis !❤

  27. Ik jou ook Yana , twas super plezant met jou !
    xxx

  28. ……..

  29. ik vindt zo is er maar èèn decup super leuk

  30. heel mooie hoor school is saai he
    ik vind de vakantie veel leuker
    school da’s aleen maar leren en
    huiswerk maken

  31. hoi ik ben oika en ik ban 7 jaar

  32. hoi k ben …… raden maar
    hoe ik noem

  33. ik doe niet mee ht was één misverstand

  34. ik ben dennis ik kijk ik vind je top

  35. dank u dennis 🙂
    groetjes
    xxx

  36. heej anouk terug
    hoeveel heb je mij gegeven toen ik zong ??

    xxly

  37. hey anouk,
    ik en Pauiline hbben je goeie punten gegeven hoor (;
    spijtig dat je niet door was ..

  38. Ik zat er vorig jaar in en je hebt gelijk dat het super tof gaat zijn! Veel plezier,

  39. dank u Pandou !
    @ Anouk , ik weet niet meer welke punten ik je heb gegeven maar zeker heel goed want ik vond je super tof ! Knuff

  40. amai!!
    chic chic!!!

  41. de cup was echt leuk !🙂
    en deze foto is zo knap😉
    xxxx

  42. heejx,
    anouk terug maar wie vond je het beste ???

  43. jan

  44. kusjes xxxxxxx

  45. je bent een fee

  46. stomme paulien !!!

  47. hallo paulien,

    ’t is al een tijd geleden, maar ik zat ook in de ketnetjury. Spijtig genoeg had ik geen fototoestel bij, die dag. Kan jij me enkele van jouw foto’s bezorgen (je nam er één met mij en Alexia) ? Zo heb ik toch ook leuke herinneringen. Alvast bedankt. Coole weblog, trouwens !
    Groetjes van Annelien (ik was één van de jongste meisjes in de jury)

  48. ge zyt zo scone wil ge het aanmaken ik wel en gy ik zie u graag !!!!!!!!!! kusjes jonasxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  49. Fantastische foto Pauline!🙂 Hoe was Zo is er maar één de cup ?

  50. hoe schrijf je je in voor zo is er maar één de cup (derde editie)?

    wil je asljeblieft antwoorden!!

  51. hallo ik ben shari
    en ik wil graag deel nemen aan
    zo is er maar één de cup 2010 maar goe doe je het toch
    ik weet niet op welke site ik moet zijn of zo

    andwoord aub

  52. heej shari ik wil ook graag meedoen met zo is er maar één de cup ma ik denk dat je nog even moet wachten hoor

  53. hoi kayleigh

  54. hoe gaat het kayleigh

Geef een reactie

 
