De Cup: foto’s

Het was super mega zalig  !!!!!!!!! een onvergetelijke dag ! Ik vond het ook super om iedereen te leren kennen, vooral Yana die hier op mijn blog komt en die daar ook was 🙂 We zagen elkaar voor het eerst gisteren ! Het was wel heel laat , ik was pas na middernacht thuis !

Ik heb niet veel tijd want ik moet shooten maar hier al de eerste foto’s 🙂

decup-002-copy

decup-003-copy

decup-004-copy

~ door Pauline Grossen op maart 1, 2009.

30 Reacties to “De Cup: foto’s”

  1. hahaha leuk!:D x

  2. zaalige foto’s🙂
    wie is er eigenlijk gewonnen?
    keb guust ng nie gezien dus keb et em ng nie kunne vragn!
    lys

    x

  3. Foto’s made by Mega-Lindy!

    T’was super héé meiss! Merci btw jij weet wel waarom😀

    x
    Loveyouu!

  4. wooow echt zalige foto’s!
    Moet wel tof geweest zijn!
    Jij ebt altijd zo’n mooie strikjes in je haren🙂
    x Knuff

  5. Looks really good,
    Plien, where are you ???

  6. ja pauline, het was zaalig gisteren❤

  7. Super !!😀
    Mooiie foto’s!
    je hebt echt zo mooie haren é Ö😉
    LY x

  8. Was zo te zien leuk, die studio is echt heel klein he Pauline, op tv is dat altijd zo groot maar in het echt pfffffff

  9. I really really need to talk to you, Please !!😥

  10. What is going on ?
    Did you block me on messenger ?

  11. Plien ???

  12. Super dat het zo plezant is gwst!
    k’zal proberen kijken é meiden!❤.

  13. Azo leuk! ;D
    Haha,
    ’t was leuk eh gisteren! ;D
    Maar da’s altijd ;D
    & Der zitte grave foto’s bij! ;o

    I love you lil’ sis❤

  14. Heel leuke foto’s , wanneer wordt het uitgezonden ? ❤

  15. dank u iedereen voor jullie reacties !!!! Het was idd keileuk !!!!!
    Ik heb me echt goed geamuseerd🙂
    xxx
    LY

  16. zijn er trouwens nog mensen die foto’s hebebn genomen ???
    xxx

  17. Hahaha😀😉

    xx

  18. Kheb ok nog foto’s van als ge ze moet hebben stuur maar een berichtje:P

    X Kim

  19. ok leuk🙂 doe ik🙂

  20. é kim : kheb iets op je site gezet 😉🙂
    xxx

  21. Kheb het gezien kga nu zien of ik uwe mail heb:P

  22. Ik vind nie direct uw mailadres op mine site :S

  23. ah ok , zal het zo sturen dan 🙂

  24. De foto’s zjn verzonden:P

  25. wauw da zal wel leuk gwst zijn
    en waq een kei zalige kleren :o:o
    loveyou(l)(l)

  26. toff moesten jullie je ook voorstellen ?
    WNR IS HET OP TV ? XXXly

  27. Ooo ziet er geweldig uit !!

    Kusjess ! x

  28. guust moest winnen jong! hij heeft een prachtstem !!!

  29. ja Guust is overschattig en kan massa’s goed zingen maar onze punten telde maar voor 1/3 é ! Spijtig é

  30. pauline,
    laura bedoelde een foto met Alexia,
    btw, vanavond weer kijken hé!
    dan zijn we weer op tv (:
    het was geweldig ! ❤

Geef een reactie

 
