Scruples

De shoot voor Scruples met mijn lieve Julie was gewoon AF !!!! Super super mooie kleren !!!!!! Ook bedankt aan de 2 fotografen en aan Tischke voor de MU en Marina voor de styling🙂 Ik heb massa’s veel foto’s dus ga ik er af en toe tonen (per outfit)

mailgooglecom

13

25

26

~ door Pauline Grossen op maart 3, 2009.

32 Reacties to “Scruples”

  1. Beautiful😀

    Echt geweldig jullie samen!

    xx

  2. Wooow die foto’s zijn echt supersuper sgoon!
    Wat jullie aan hebben is ook kei leuk🙂
    Prachtig met jullie tweetjes samen!
    & Pauline dankje voor reactie op facebook😀
    xx

  3. Waw da zijn idd supermooie klere!
    echt suuperfototjes! xxx

  4. dank u lieve schatjes ! Ja te koop bij Scruples !! een boetiek in Boom !!!! Keischone kleren !!!!

  5. prachitge foto’s plien !!
    x3

  6. dank u yana 🙂;-)
    xxx

  7. Kei sjiek me Julie!
    jullie shooten sterk samen!
    ▬♥▬

  8. Dan moet ik eens bij scruples langs gaan, ik vind die kleren echt super! x ♥

  9. wacht maar tot je de rest zie !!!!! I am “in love”🙂 echt de moeite !
    xxx

  10. oooooooooooh die foto’s zijn massz mooii Ö
    Tcheckt die 2 sgatjes ^^
    ♥.loveyou’

  11. Idd supermooie kleren!
    En ook keimooie foto’s!<3

    x
    BCFE

  12. egt supermooie foto pauline!
    tis nie normaal!
    en met 2 prachtmodellen!
    x

  13. Sgoon!!!!!!!! xxxxxxxxxxxx

  14. zoooooooo’n mooie foto’s (:

  15. wauw prachtig
    die laatste van ik wel grappig🙂
    loveyou<3

  16. dank u schattekes !!!
    plakkerige zoentjeuhssss

  17. Goed gedaan ze !
    echt prachtig werk !
    Twee topmodellen !

  18. ja gy kunt goe plakkerige zoentjes geven xD

    x
    BCFE

  19. vooral als ik veel snoepjes heb gegeten 🙂😉

  20. M’n liefste schatje!🙂
    ’t Was echt geweldig eh ;D
    I love you girly!❤

  21. Spekjesssss Pauline..
    Zaterdag Bv…

    x
    BCFE

  22. beautiful clothes,
    lovely models,
    and nice location !
    Fantastic job, mijn vriendin.
    xxx

  23. Amai chice dinges ! Heel mooi !

    xx

  24. Mooi! 😀
    xx ly

  25. Egt mooi xxxxLY PRACHTIG

  26. een geslaagde shoot ! Mooie kleren .. mijn madam wil daar al gaan shoppen 😉

  27. Tzijn idd mooie kleren!
    Maar d personen die de kleren dragen zorgen ervoor dat de kleren nog mooier zijn..Hier is da zéker het geval Pauline🙂
    Xx❤.

  28. P.E.R.F.E.C.T.I.O.N.!

  29. super moiie foto’s !!!ly

  30. ZOOOO MOOOOI! ♥
    Mooie kleren! Superfoto’s!! ♥
    Kusss…

  31. OoOoOooo zo mooi !
    Echt geweldige foto’s! Je staat er zoals altijd weer fantastisch op!

    Kusjesss ! x

  32. Supeeeermooi!!!😀
    x

Geef een reactie

 
