Castings

NIEUW  !!!!   Omdat ik veel castings binnen krijg die ik helaas soms niet zelf kan invullen , heb ik een nieuw pagina gemaakt  : castings !! Daarin komen alle nieuwe castings oproepen die ik vind !!

Veel suc6 en veel plezier  !!!! En laat mij weten als het voor jou gelukt is , OK ?

xxx

~ door Pauline Grossen op maart 4, 2009.

15 Reacties to “Castings”

  1. Dat is pas een leuk idee !

  2. Omg dit is super goed egt maar ik zou graag model zijn gaat dat ooook met castings ????? xxxxxxxLY

  3. jaja ! blijven lezen é ! wie weet komen er ook castings voor modellen !

  4. ik vind geen enkele auditie vr te acteren,
    ik ben 13 jaar dus nu ng rollen vinde is moeilijk,,
    wa moet ik nu doen?❤

  5. @ kim : van zodra ik iets weet zal ik het hierop zetten ! Het is idd niet zo gemakkelijk om aan een rol te komen in België want zoveel films draaien ze niet é ! Begin al met drama en dictie te volgen en zoek zoveel mogelijk audities en castings ! Veel suc6
    xxx

  6. Heey ik hoop het hé xxxxxLY

  7. Bedankt, das echt wel handig!😉
    x

  8. merci ee🙂
    is wel cool x
    kebjegraag
    we moetn egt es samn shooten ee kzou da supergraag doen🙂

    xxx

  9. Dat is wel lief van je!

    xx

  10. Ooh kei tof idee!!🙂
    Ik zoek ook altijd naar castings enzo, maar tot nu toe heb ik er nog maar 2 gedaan ofzo😀 Maja ik kom soms ook wel aan opdrachtjes enzo via onze leerkracht van drama & voordracht😀
    xx Smackerdss

  11. dit is zo lief van u THANKS !!!! xxx we love you

  12. Pauline, ik heb je een mailtje gestuurd op je gmail adres met een ‘werkje’ in wat ik voor je heb gemaakt🙂

  13. Suppeeerr! ;D
    <3333333333

  14. Superleukk😀
    x

  15. Goed ideee !🙂

    Kusjesss ! x

Geef een reactie

 
