backstage De Cup

Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn foto’s op de pc te zetten ! Volgende week kijken dus naar de finale van Zo is er maar één  : de cup  !!!!!

Filmpjes heb ik ook nog  : een altijd maar zingende Pjotr :-)  (in het weekend ga ik ze hierop zetten dan 😉 )

dscn3492

dscn3502

dscn3505

dscn3511

dscn3516

~ door Pauline Grossen op maart 5, 2009.

31 Reacties to “backstage De Cup”

  1. Whoehoeeew eerste !

  2. & gekke , maar overgeweldig mooie foto’s zoals altijd!
    T ziet er weer allemaal heeel leuk uit!

    Dikke kus! x

  3. Super mooi!!!!!!! xxxxLY

  4. en vooral super zot dat wij daar gedaan hebben , amai 🙂 hopelijk hebben ze niet alles gefilmd of tonen ze het niet 🙂😉

  5. looks pretty wild,
    an elephant !!!

  6. Cool🙂
    kga zeker kijken hoor ^^
    <333

  7. Zalliiigggggggggggggg❤
    Ik ben daar nog nooit geweest in die loge😦

    T’was super die dag!
    x
    BCFE!

  8. De derde foto das e kei sgattig manneke^^
    Lieve en zotte foto’s!!
    ❤. ily!

  9. haha zo’n coole foto’s!:D

  10. Dankje voor de lieve berichtje op m’n site!! (L)
    Dikke Knuff terug!
    xx Juliette

  11. Pauline, dat was een dag om NOOIT te vergeten !❤
    en ps; ik heb al een filmpje op youtube gezet,
    hier heb je de link:

  12. haha; supper die foto’s!!!😀
    Wat deed een olifant daarr?Ö
    hahaha; ^^
    iloveyouuuu.<3

  13. @Sanela : verrassing 🙂
    @Yana : cool filmpje , kheb er ook nog 🙂

  14. Ah hahaa😀
    kzou dood gaan vn de schrikk xD
    <33

  15. haha op een zeker moment kwam die zo aan mij prutsen en dan was ik even ook nie op mn gemak ze 🙂

  16. da was echt een zalige dag maar mag k ulle (yana en paulien) msn want eb da toen ni kunne notere of onthouden

    groetjes pieter from de ketnetjury

  17. Ooh super toffe foto’s!!
    Moet tof geweest zijn!
    en ik ga zeeeeker kijken volgende week😀
    xx knuff

  18. Haha super!!
    en de mysterieuze olifant xD😀
    x

  19. hahaha😀
    <33

  20. wauw super(
    kzal zeker kijke :d
    x loveyyyyyyyou(l)

  21. heej palien wil je die andere foto’s er ook op zetten
    ps ik ben laura k’was er ook bij de cup
    xd
    alvast bedankt

  22. Foto met Pjotr is nice en die met Guust is mega Schattig:P

  23. @laura : dat zijn de beste foto’s hoor , de rest zijn meestal filmpjes 🙂
    xxx

  24. Kheb je hierjuist gezien zi op ketnet😉

  25. @PAULIEN: ja maar zou je dan die foto’s van met alicia er nog willen op zetten of doormailen op netlog plies ???
    want ik zou die graag willen hebben oks

    bye
    lovbjah

  26. @laura : stuurt eens jouw adres door naar paulinegrossen@gmail.com
    xx

  27. IK BEN VELIEFT OP U GUUSTJE LOVE xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en een mooie stem kei schattig

  28. guust ik ben jouw grootste fan

  29. ik ben op jouw verlieft guustjen ik wil je leren kenen dikke kus lenka daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag guust

  30. love jou guust kei schattig stemmetje

  31. lieve guust

Geef een reactie

 
