favo shoot

een van mijn favoriete reclame shoot was voor River Woods : prachtige kleren , leuke mensen en super grote posters ! Ik hoorde onlangs dat er nog altijd kaartjes werden gegeven met mijn foto op en dat er in maasmechelen village nog een poster hing 🙂

000003a

000003

000011

~ door Pauline Grossen op maart 5, 2009.

27 Reacties to “favo shoot”

  1. Ja da was idd een super shoot!♥

  2. WOW! Ontzettend stoer <33

    x

  3. Mooie foto’s pauline ! Ik ben fier op jou ! xxx

  4. Jaah ons Pauline heeft altijd mooie foto’s he maar deze zijn supr mooi !!!!!!!!!!!!!!!^^^maar weet dat al je foto’s supr mooi zyn!! xly

  5. thxs iedereen 🙂

  6. Die 2de foto is echt mooooi!;-)
    Ja😉❤

  7. Hahah jaaah!:D<3

  8. Super mooie foto’s!🙂
    xx Knffs

  9. Super mooi!!! (L)
    xx Juliette (www.xOnline.punt.nl & http://www.xMyWorld.punt.nl)

  10. WOWWEE! ♥ Mooie meidd!! ♥
    Liefs,
    Kusss Michelle.

  11. Love these pictures from this shoot !
    very outdoorsy🙂
    xxx

  12. Wijze foto’s !!
    egt moooooi!
    xxxx

  13. wauw pauline die eerste is prachtig!

    x

  14. dank u lieverd🙂

  15. Waaauuwww deze zijn echt suppermooi! Ö😉
    x

  16. Eeven melden dat mijn site : http://www.paulinegrossen.be weer helemaal terug in orde is en weer online is 🙂 wow joepie 🙂

  17. Die zijn ALLEMAAL weer om van achter over te vallen😀
    River Woods is wel echt een mooi merk ,, daar heb ik ook nog wa kleren van,, maar niet de kleren die jij aanhebt🙂
    :-O

    Kusjess x

  18. ooh ben ik blij dat ik weer op je site kan ^^😀

  19. I am online now,
    Need to talk to you for a minute, Please !

  20. Are you getting my messages,
    I am online again !

  21. No Jason , I don’t receive anything and I can’t see that you online !

  22. I love you babe! (l)

  23. Dat zijn ook wel mooie foto’s hé!!

    x ly

  24. Wauw! Hoe oud ben je eigenlijk?

    x Martine

  25. die laatste foto he die vand ik echt de
    max he zi u haar das echt mooj daarop
    xx loveyou x

  26. Ik vind dat ook keimooie foto’s!
    Khad die voor het eerst gezien in de winkel😉
    x

  27. Die foto’s zijn ovrprachtig!!
    Xx

Geef een reactie

 
