Yes !

..morgen mag ik weer mee optreden met de cheerleaders EN krijg ik ook een deel van mijn outfit 🙂 YES , ik ben blij  :-)  ik doe niets liever dan optreden met de girlzzz :-)  Over 240emoticonwwwstartshotbe gesproken  : af en toe gaan wij ook eens kijken hoe de spelers trainen en dat is altijd leuk want er is geen kat , de spelers zijn veel relaxer en komen met jou babbelen en een zoentje geven  smiley56🙂 Ons super grote meisjes idool is mister Ivan Paunic hihi een keigoede speler en alle meisjes van 7 tot 77 jaar zijn dol op hem🙂😉

895

8963

En sinds begin deze maand is het reclame spotje van Cocks Fresh te zien op TV 🙂 Ik heb het al een paar keer gezien  :-)  Jij ??

15

en om te eindigen  nog een foto van een HK shoot🙂 Geen idee of ik die al getoond heb ???? kitty3

102

Ow en BTW als ik het toch over HK heb !!! Heb je dat al gezien ???

M.A.C. creëerde een paar prachtige producten in een schattig maar stijlvol Hello Kitty-concept. Vanaf deze maand te koop!

image87

image331 image23-32c1ddfc

~ door Pauline Grossen op maart 6, 2009.

29 Reacties to “Yes !”

  1. Veel plzier morgen!! Go for it girl! Je gaat da goed doen!😀
    Die basketter ziet dr inderdaad wel leuk uit🙂
    En ik heb t spotje vn cockfresh ng ni gzien, jammer maja… kzal t ng wel ns zien! En die foto vn hk is echt supermegaaaa mooi! =)da’s n mooi blousje en die armbanden zijn leuk! Ooh kben ns eerste🙂
    xxx Knuffss

  2. Amaii super😀
    kheb het spotje al eens gezien😀
    t iis heel mooi!
    + Alle foto’s van die HK shoot zijn supermooi Ö😉
    x

  3. Veeeel plezier morgen,, lieveke! xxx
    Die basketter is zoooo mooi ! ( kwijl – kwijl )😀
    Spotje nog niet gezien…Welke zenders zoal komt het???
    Moooooie foto trouwens!!

    Kussssjessss! x

  4. het komt een beetje op alle zenders denk ik , kheb het gisteren op VTM gezien 🙂
    Jaja den IVAN 🙂😉 No comment🙂

  5. Voor wie t nog ni had gezien, hier een link die ik net gevonden heb, tis echt schoon plien!
    http://www.cocksfresh.eu/media
    xx

  6. HI Pauline,
    I am online, but who knows for how long ?
    Can we chat for a minute, Please ?
    xxx

  7. jij hebt echt een fantastisch leven! en wat ben je mooi🙂 liefs, frauke

  8. dank u janne , ik zal die dan hierop zetten één van de dagen 🙂

    @ Frauke : dank uuuu lief van je ! je bent in mn blogroll🙂

  9. Graag gedaan plien!🙂

  10. I am back online,and I will not go anywhere !
    I will wait on you !!!
    xxx

  11. Veel plezier! Deze heb je nog niet getoond😉 Hij is echt erg hip!

  12. dank u 🙂
    xx

  13. Echt waar =O. Veel zeg. Wij mogen maximaal 2 proefwerken ( grote toetsten) en oneindig veel S.O’s( huiswerkoverhoringen) Gelukkig zijn de leraren zo aardig dat ze het niet onverwacht geven =)

  14. pff : wij altijd onverwachts dat is juist het moeilijkste :p je moet altijd alles kennen want je kan altijd een toest hebben ! vreselijk !

  15. Wat leuk voor je =)
    Veel succes =)

    En, tonen ze dat spotje ook in Nederland?
    Heb het nog niet gezien!

    leuke foto =)

    xx

  16. ooh die foto is kei cool😀
    Ik heb het spotje ook al een paar keer gezien!
    ^^
    Kei cool die MU😀❤

  17. Die MU is superleuk x

  18. Succes plientjeee!<3
    & die basketbalspelenn Ö diies kei moooii! Ö
    &; heb het reclame spotje al paar keer gezien op VTM.^^
    & die foto vn HK iis supper mooi.<3
    iloveyouu!❤

  19. Nee Ananda , enkel in België 🙂
    ja é die HK MU : hebbes 🙂🙂

  20. sjieke foto wi pauline🙂
    en superleuk spotje!
    keb et ook gezien op vtm!
    kebjegraag x
    benje weg in de paasvakantie?

    xxx

  21. MOoie foto + leuk spotje

    Ti♥Amoo!_<33.

  22. Janne danku voor de link nu heb ik het spotje ook al eens kunnen zien!🙂 Pauline,, goed gedaaan! x

    Kusjessss x

  23. Ik heb het spotje al 3 keer gezien😀😀
    wauw dat van HK is echt mooi!
    x ly!

  24. Heeey Babe.
    ‘k ga ook terug cheeren eh ;P
    Nog veel succes medu dansjes enzo!
    Love you❤

  25. snix Emss x

  26. keb die producten kunnen testen in barcelona :p
    X

  27. jha heb da fimlke ook al gezien
    wij zate zo in de zetel en da was zo ineens ha daar pauline :d
    en wauw nee die foto heb je volgens mij nog niet
    gatoond maar die is wel supere da weet ik heel zeker😉
    een aaaaaaaaaaah kheb daar een lippestift van maar die staat hier nie bij :d
    x loveyou

  28. Khep het spotje ook al een paar keer gezien ^^
    &. kdenk da je die foto nog nie getoond hebt..
    dies echt keimooi!!🙂
    xxxx

  29. zusje, zoo een mooie foto van hellokitty,
    weetje waar je all die producten van hk kan kopen?
    xx iloveyou

Geef een reactie

 
