Cheerleader

ik ben net terug van 2 uur training met de cheerleaders en ik mag binnen een uurtje terug vertrekken want ik moet met hun optreden ! Om 15 u moet ik aan de arena zijn en dan repeteren wij nog de plaatsen en overgangen en om 17 u begint de match tot 19 u ! In totaal zal ik dus ongeveer 6 u bezig geweest zijn met te Cheeren 🙂 best wel vermoeiend maar ow zooo leuk ! Ik heb een deel van mijn outfit gehad 🙂 cool é ! Nu voel ik mij een “echte”🙂 Schoenen en een broek heb ik nog tegoed , ze hadden mijn maat niet meer, volgende week dus  !

2535

533

~ door Pauline Grossen op maart 7, 2009.

17 Reacties to “Cheerleader”

  1. Leuke foto’s ! Veel plezier met je cheerleader optreden !

  2. coole kleren hihi😉 ly xx<3

  3. zo coole kleren!:D
    Have fun!;-)

    xx

  4. Ooo coole kleren!
    Amuseer je & jhaaa,, nu ben je een echte!🙂

    Kusjess!

  5. Wow echt super tof!
    Moest ik in oostende wonen, of wat dichter, kwam ik er zeker en vast ook bij!! xx Veel plezier lieveke,,!!
    Kussjezz x

  6. Have funnnnnn bby'(ll)
    iloveyouu.<3

  7. very cool😉

  8. leuke foto’s!!
    en veel plezier (l)
    ly<3

  9. Waw zo wijs🙂
    x kuzz!

  10. Coole outfit girl^^
    Hopelijk wast super é😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  11. Het was mega fantastisch gisteren ! ik heb me voor 100% gegeven en ik heb het heel goed gedaan , zelfs de lerares kwam zeggen dat wij héél goed hadden gedanst en onze ploeg is gewonnen 🙂 Maar ik was zaterdag avond wel kapot met al dat dansen🙂
    xxx

  12. Ja da kan ik geloven da je moe was xD
    ma dikke proficiat hé meid! ♥ ly

  13. dank u lieveke 🙂 vandaag wordt het studeren 😦 minder leuk : kheb al 2 toetsen maandag , 2 dinsdag en een grote herhalingstoets .. pffff
    xxx
    ly

  14. Boom eh ;D
    U kleding is keileuk! : )❤ Love you

  15. Wow, will you have time to talk to me, Today ?
    xxx

  16. veel suc6 mt je toetsen plien!
    Ik heb er morgen een vn frans, en we moeten een werkje van aardrijkskunde afgeven, en we hebben spreekoefening van engels
    xx Kussjes

  17. Idd veel suc6 morgn en ovrmrgn!
    studeren is idd minder leuk
    ma de leuke dingen compenseren toch wel wat hé😉

    Ti♥Amoo!_<33.

Geef een reactie

 
