Pink lady

Ik krijg altijd massa’s veel foto’s en af en toe “vergeet” ik eentje te posten ! Ik was even aan het rondsurfen tussen de meer dan 4000 foto’s op mijn PC toen ik deze hier zag !!! Het is genomen deze zomer tijdens mijn super reeks met Debbie, Kevin en David ! Het was bedoeld voor een “beauty” shoot voor Debbie en ik denk dat ze de foto’s ook op haar site heeft geplaast🙂

img_4471-edit

img_4475-edit

~ door Pauline Grossen op maart 8, 2009.

33 Reacties to “Pink lady”

  1. wauw pauline!
    da vink egt een van je mooiste foto’s ooit!
    x

  2. hihi ja ik ook 🙂 en die dan vergeten te zetten , foei é 🙂
    xxx

  3. Die vind ik ma dan echt geweldig!
    Ik ben echt verliefd op die eerste foto!🙂
    & ook op die tweede!
    je bent zoooo een mooi meisje!

    xxxx

  4. de 2de vind ik zoo mooi😀
    Ja ik had bij die opdracht ech tveel plezier ze😀 en die duurde maar 30 min de fotoshoot zelf!:D
    Loveyou x

  5. beje thuis in de paasvakantie?
    x

  6. super mooie foto’s😉 xxly

  7. Love these photos a lot🙂
    xxx

  8. when were these done ?

  9. super mooie MU! en prachtige foto’s hé😉
    X

  10. die foto’s zijn zalig!
    nee, morgen ;D
    haha : )
    i love you
    & kmis je ook!

  11. Echt supermooi!

  12. Wauw deze foto’s zijn echt geweldig!❤

    x
    BCFE

  13. omg, pauline,
    die zijn zo prachtig !! ❤

  14. Super mooi! Wauwie zeg!

  15. Waw da je zo foto’s vergeet te plaatse!! ^^
    die zijn echt veel te prachtig😉
    x kuzz!

  16. Wow!

    Beauty! Beautiful!
    Goed gelukt =)

    xx

  17. wauw as da is nie prachtig is😮
    echt mooij+
    gij sta goe mee roos😉
    loveyou<3

  18. Wooow plien!.
    Ik ben verliefd op dees foto’s❤
    Je hebt daar zo’n mooie blik op,
    en dan het thema van de shoot er nog bij,
    en de MU trouwens ook heeeeel mooi!!😀
    Tof weekend gehad??🙂
    xxx

  19. mooi lieverd !

  20. één van je mooiste foto Miss Pauline !

  21. Idd foei foei!
    hoe kon je deze nu vergeten Ö
    ma k’heb er al werkje mee é^^
    (check myn skyblog)
    lovin it!♥

  22. Hey schatttttie!🙂
    Zowiezo da we da doen eh😉
    & Ik zal da zeker doen ;D

    Love you❤

  23. Had de onderste al gezien………maar de eerste foto is echt zoooooooo moooooiiiiiii:-)

    Knuf Hellen en Lianne

  24. dank u iedereen 🙂 knuff

  25. Kheb juist een stukje van de cup gezien,
    Je lacht echt overal super mooi!
    Kmocht ni verder kijken, ze wouden hier louislouse zien😦
    xx

  26. Sjongejonge, ik kan al bijna geen PlienTJE meer zeggen. Maar voor mij ben je dat nog altijd hoor.😉

    Plientjeeeee, super deze! Wat een dame he…

    XxX

  27. ik heb je daarnet gezien op ketnet , het was leuk🙂

  28. Amaii deze zijn super!!😀
    x

  29. Die foto’s zijn prachtig!

  30. Wow Pauline!🙂
    da zijn héél mooie foto’s!
    Xx

  31. pauline die foto’s zijn gewoonweg magnifique!
    echt waar jong!
    Zooooooooooo prachtig!
    je lijkt zelfs n beetj op beyoncé op die foto’s :p
    hihi
    ♥.ly’

  32. Wat een superduperkeigaafmooie foto Paulien!!!!!!!!!

  33. zusken,
    zooo megaaa prachtig,
    ook van me myn neefken xd
    ghihi .
    kusjes shanaaa.x

Geef een reactie

 
