Scruples II

Een 2de deel foto’s  voor boetiek Scruples🙂

kl8881

60

kl8820

kl8824

~ door Pauline Grossen op maart 10, 2009.

33 Reacties to “Scruples II”

  1. Alweer schitterende foto’s en prachtige kleren!
    Ti♥Amoo!_<33.

  2. Mooi die eerste !!😀
    x ly!

  3. wooow deze foto’s zijn echt schitterend!
    en die kleren man!! die wil ik ook, zoooo sgooon!!
    Kvind die eerste ook t mooiste🙂
    En bij de cup doe je t super goed als jury😀 Je lacht altijd zo mooi! xx
    Kusssjz

  4. dank u Janne🙂 kheb het ook net gezien 🙂 hihi

  5. die eerste is super wnr zit je in de cup ? xxly

  6. elke dag vanaf gisteren 🙂

  7. Snx plien x😀

  8. oeii kheb nog nie gekeken naar de cup!
    kzal vanaf morgen zeker kijke zee! ^^
    keiiiimooje foto’s! xxxx

  9. dank u ! wie belgacom tv heeft of telenet kan het herbekijen🙂
    xxx

  10. Dag Pauline,
    De foto’s zijn echt Prachtig! echt super mooi!
    Ik ben echt fan van jou geworden🙂 In mijn vrije tijd mak ik fansites over mijn Idolen mag ik er ook ééntje van jou maken?😀
    Of kan je mij eens mailen? minske_daltonfan@hotmail.com

    Bedankt!
    xx

  11. Weer zo prachtig!!

    Heb je eigenlijk msn?

    xx

  12. dag Minske , super lief van jou , natuurlijk mag je dat doen 🙂 ik zal dan hier een link zetten 🙂

    knuff
    xxx

  13. Idd, spijtig😉

    Ik woon een uur van antwerpen & zo’n anderhalf uur vanaf Brugge, en jij?

    xx

  14. Die eerste vind ik echt het allerprachtigste!❤

    x
    BCFE

  15. pff ik woon in Limburge (Hasselt), dat ligt pas irritant!! x

  16. @ ananda : ik woon dicht bij Brugge zo’n 20 minuten , bij Oostende en .. het is ook ver van alles ze Janne , behalve in de zomer 🙂

  17. Aja da’s wel waar maja🙂 De kust lijkt me toch wel plezant idd in de zomer wij make dr zo daguitstapkes nr, maja of gij nu nr antwerpe moet of ik, wat n verschil, dan eb ik nog geluk😀 ^^

  18. These are cute🙂
    I like the red and white too !!!
    and Julie and you always look good together !
    xxx, Goodnight, Plien !

  19. ey pauline weer supermooie foto’s wi!
    de keuzes in de cup snap ik wel egt niet!
    de 2 beste zijn er al uit…
    spijtig maja…
    je plakt goe opt scherm🙂
    x

  20. Moooooii!
    x

  21. No Comment.. Nou jaah, je weet toch al wat ik ga zeggen😉

  22. mrci😉 euhm ma da kleedje is van laurence ^^
    dus dan moe je het eens aan haar vragen ofzo :p
    x kuzz!

  23. ok dank u !

  24. Superfoto’s!:D

    Loveyou x

  25. Kei mooi!

    xxx

  26. prachtige foto’s liefjeee!(ll)

  27. Weeeeeeral zo mooi!
    Pauline, je bent een prachtig meisje!!!

    Kusjess! x

  28. wauw moooje fotos
    die mooje rode lipjes :d
    love(l)

  29. Look how gorgeous she is!❤
    Love you (l)

  30. heeei kben adelie gij kent mij ni ik ben 12 jaar en kben een meisje é hhihihi ik laat je mijn msn adelieke@hotmail.com euhm vertrouw mij ze ik ben echt 12 en een meisje ,
    groetjes adelie xxxxx lyyouu en gij hebt SUPER mooie foto’s

  31. Van de héle reeks van scruples sta ik écht paf Pauline!!
    Xx

  32. heej ik ben het weer adelie hihi
    maar ik wil je lere kenne jij lijkt mij een super tof meiske
    heb je msn ??? kan je mij dan toevoegen ??? adelieke@hotmail.com
    en u foto’s zijn gwn super mooi en ik heb je gezien op tv bij zo is er maar een decup

  33. Heej pauline!!
    k nog eens eh..MauraneXD
    mooje fto’s!!
    ps: vn welke fotograag zijn deze??
    (staat die ook tussen je lijstje vn modellen bij modellennet??
    x knuffel!!

Geef een reactie

 
