Music & Love :-)

Vandaag had ik eens een vrije woensdag namiddag  .. leuk ! Ik ben naar de H&M gegaan omdat ik een nieuwe zwarte skinny nodig had , mijn andere werd te klein ! Het was leuk in’t stad 🙂 de zon scheen en ik voelde mij precies op verlof 🙂 Gisteren heb ik natuurlijk gekeken naar “Zo is er maar één” de cup🙂 En ik heb het opgenomen , de filmpjes moet ik nog maken (stukken snijden en andere aanplakken enzovoort) en dan komen ze hierop natuurlijk ! Straks wel opnieuw kijken é 🙂😉

En als ik toch over muziek bezig ben … hier leuke musicale bewerkingen 🙂

45263

856

5986

Ik wil ook de mensen bedanken voor hun lieve woorden hier en ook de mensen die fansites maken voor mij (Minske , Nele en Marthe), werkjes maken  enzovoort dus speciaal voor  jullie : een werkje van mij voor jullie 🙂

9863

00182

knuff

Pauline

~ door Pauline Grossen op maart 11, 2009.

27 Reacties to “Music & Love :-)”

  1. Coole foto’s😀
    ik heb morgen geen school ^^ kga winkelen in Antwerpen😀

    xx

  2. Omdat er bij ons in school veel verandert is van nieuwe directeur & blablabla😀 en dan is het ook klassenraad en dan mogen wij ni op school aanwezig zijn😀 en vrijdag krijgen wij onze rapport :p
    Tot zaterdag!:D<3

  3. da’s graag gedaan , ik kom hier graag alles lezen en kijken naar je beeldschone foto’s !!!
    Lyuuuu
    xx

  4. Muziek en liefde .. meer heeft een mens niet nodig !

  5. super😀
    kheb vandaag gekeken naar de cup ;; heel mooi, je doet da goed!😉
    Superrmooie foto’s😀
    Vooral de 3de vind ik mooi!
    Kissesz Kelly ♥
    x

  6. Zo sjieke bewerkingen^^
    echt zalig!♥
    Ps: had vandaag laptop mee naar sgool
    en toonde paar vriendinne jou foto’s
    (eignlk werkjes van mij xD) en wete :p
    ze geloofden ni da gy maar 12 zijt🙂
    ma ze vinden et wel sjiek ze wa ge doet^^

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffie

  7. i love you too girl –
    zalige foto’s🙂

  8. Leuke bewerkingen!
    En ook mooie foto’s!
    En trouwens, dat van Natuurkunde gaat kijken of die wat kan doen, we krijgen in ieder geval wat punten erbij =) Ik hoop op een voldoende!

    xx

  9. txs girlzzzzz
    xxx

  10. kheb juist gekeke naar zo is er maar 1
    en kheb u gezien :d
    en ooh das kei mooi bewerkt die paarse
    wauwwwwwwww😮😮
    loveyou girl(l)

  11. Poo ge hebt een prachtige trui aan❤
    En supermooie foto!!!

    x
    BCFE

  12. hahaha choezie , nu moogde raden welke kleur mijn trui echt heeft ? groen, roos of geel-oranje ???

  13. Plien, super sgone foto’s!!
    En veel plzier met je nieuwe skinny😉
    en die foto’s zn mooi bewerkt & je ebt dr mooie kleren op aan❤
    En ik kom graag op je blog x
    Kiss x

  14. btw gekocht in Antwerpen op den Meir in zo’n, boetiek .. naam vergeten😦 beetje verder dan de New Yorker (zelde kant) iets met S denk ik !!!!

  15. Damn k wil die trui ook😀
    x

  16. Die 2e ‘foto’ vind ik heel gaaf! Die lippen zien er mooi uit😀

    xx

  17. Die foto’s zijn allemaal heeel mooi!
    & mooi bewerkt!
    Janne heeft heeeeeelemaal gelijk!!
    Ik ben vanmiddag ook naar de stad geweest & inderdaad,
    met dat zonnetje is t zoooo heerlijk!

    Dikke kusjes voor mijn prachtmeisje! x

  18. merk van mijn trui is April evil !
    knuff
    xx

  19. ik denk dat de echte kleur geel oranje is?

    t’is idd ne toffen trui^^
    ❤.

  20. The Sting is die winkel! Jaa mooie kleren héé!😀
    Sinds wanneer hebt gy die trui?😛
    Ik gok géél-oranje Po!!

    x
    BCFE

  21. jaja dat is het ! the sting !! ja coole kleren ! fout : groen is die🙂 maar ze hadden die in verschillende kleuren en ook super gekke t-shirts !
    en nu bedtijd !!! slaapwel
    knuff
    xxx
    <33

  22. Slaapweeeeeeel😀

  23. nice pictures,
    I like the colors !
    xxx

  24. Zie ik daar mijn naam ?😀 Ja toch?
    Is graag gedaan, zo’n fansite maken over jouw😀

    xx

  25. Die fotokes zijn nice Paulinetje:P

    X Kim

  26. omg omg omg,,
    zukke sjieke fotooooooooooooooo’s Ö
    ♥.loveyou’

  27. zoo super mooie foto’s.
    zusken iloveyou zeh❤

Geef een reactie

 
