Kom op tegen Kanker

Morgen is er in Lint de Kom op tegen Kanker show !! Normaal gezien ging er naartoe gaan want ik had kaarten gekregen maar ik kan nu opeens toch niet gaan, spijtig maar ja ! Mijn mama en papa hebben een belangrijke vergadering de vrijdag avond en de volgende dag heb ik ook een workshop en ik moet dan super fris zijn! Op mijn uitnodiging stond er ook : minimum leeftijd 16 jaar .. nu weet ik niet of ze dat echt naar kijken maar bon …. het zal voor de volgende keer zijn é 🙂 2 jaar geleden mocht ik helemal alleen op een podium een grote kom op tegen kanker show presenteren ! Amai .. ik denk dat ik nog nooit zo zenuwachtig was als toen !

Remember ? …

dsc_5396

komoptegenkanker-252

het was toen enorm leuk zeker met Melissa , Pim en Katerine in de backstage ! Soms moest ik ook samen met Melissa handtekeningen uitdelen 🙂

komoptegenkanker-204

Maar het werd wel een groot succes é want ik mocht zomaar een cheque van 6.688,90 euro overhandigen tijdens de persconferentie! Goed é  !

komoptegenkanker2-036

En natuurlijk blijf ik elk jaar Kom op tegen Kanker steunen é ookal is het op een discrete manier nu🙂 Vergeet het niet en doe zoals ik  : geef je kleintjes maar weg 🙂

Ondertussen volg ik elke dag ook  Zo is er maar één op Tv🙂 zoooo leuk dat er daar was 🙂 Hier nog foto’s van tijdens de uitzending 🙂

pdvd_006

pdvd_022

pdvd_028

~ door Pauline Grossen op maart 12, 2009.

38 Reacties to “Kom op tegen Kanker”

  1. Dat had je toen heel goed gedaan heb ik horen zeggen ! Fijn dat je blijft steunen en je blijft inzetten voor andere goede doelen : hoe gaat het trouwens met je PLAN vriendin en heb je nog nieuws van het roemeens weeskindje? Groetjes aan je mama en papa

  2. Ja da was leuk toen🙂
    x’je

  3. Je was toen super schattig (nu nog hoor) en zo klein!!!!
    xxx

  4. @ Dy : ja é het was toen super leuk é 🙂 hoe ist met jullie ??
    xxx

  5. Alles kits🙂
    Tis al lang geleden dat we elkaar hebben gezien hé , van in de zomer zeker ? & er ligt hier nog altijd iets op u te wachten hihi :p
    grtz x

  6. pfff ja veel te lang é !!! Maar is er wel iets te doen ergens , je kent mij é ik weet dat nooit!!! ben je al naar pim’s tapa’s bar geweest ?? ik moet nog eens gaan ! van zodra het beter weer is spreken we eens af :-)of als ge iets weet te doen hier in de buurt, laat het weten ! knuff aan jullie 2 en heel de bende !

  7. Neen , nu heeft hy nog geen optredens gehad ..
    Tis geleden van eind januari.
    & ben 1 keer geweest nr de tapas (begin januari)
    x’je🙂

  8. en wast lekker ?

  9. Jaa’ ik weet het nog hhii,❤
    ik geef ook altijd mn kleine centjes wegg,
    das ondertussen ne hele varkenspot geworden, er kan geen een centje nii meer bij hha😀
    iloveyouuu!<3

  10. Ik heb je gezien op tv , op ketnet ! Elke dag al, leuk.

  11. Aaah, wat schattig😛
    En trouwens,, waar kun je zo is er maar één dan bekijken :$

    xx

  12. vergeten te zeggen , je straalt op de foto en op het scherm

  13. @ josephine : binnen 10 minuten op ketnet !

  14. Ja.
    Twas alleen spaghetti eigenlijk , maar mee dat ‘k geen vlees eet , heeft hy voor mij dan maar iets anders gemaakt :p
    x

  15. Echt waar :O Ik ga snel kijken! Ik weet het, ik heb 2 belgische zenders

    maar dus doegg!

    xx

  16. Ik zie jou😀 xD

  17. hihihi josephine 🙂

  18. 🙂 Je doet t echt super goed plien!
    En tof dat je je zo voor t goede doel inzet!😀
    xx Knuff

  19. Ja da was idd super hé toen je mocht presenteren^^
    Je deed da goe ze😉 en twas idd super leuk😀

    De cup is egt grappig (:
    Maar heb vandaag niet kunnen kijken.

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  20. Zo’n coole foto’s😀

  21. Hihi! Ik weet het ook nog! Wij waren er toen ook bij😀
    Met ons megaspandoek; Goooo Pauline :p
    xx❤

  22. Dankjeweel ^^
    hihi zo schattig da gij waar vorig jaar!! 😮 ik heb zo is er maar één nie gezien vandaag :s
    is er toevallig erges ne site ofzo waar ik et kan zien?
    x kuzz!

  23. Nele je kunt dat morgen opnieuw bekijken denk ik🙂

  24. Jammer!! Anders kon je meerijden met mij, ik kom ook van de zee🙂

  25. Ow dank u B , de volgende keer mss ?

  26. Joepie!!
    Dan ga ik zeker kijke ze :p
    xxx

  27. eigenlijk ben je idd echt cute op die foto’s!!😀
    x

  28. hihi dank u 🙂

  29. @ silke och ka met die reuze spandoek amai !!!! twas zoo keilief 🙂

  30. ik ga naar de kom op tegen kanker show in Lint ! (:
    spijtig da je er ni bij bent !
    en het is morgen de laatste aflevering da we op tv zijn samen !
    hopelijk gaan we dat nog is mogen doen❤

  31. aja, de afleveringen van de cup kunt ge herbekijken op de site van ketnet heb ik gehoort (;

  32. och yana zo spijtig dat ik dan nie kan komen ! ja euhm wat zouden we nog samen op tv kunnnen doen hihi 🙂😉 lol

  33. Amai gij alleen stressen!!

    xxPaulien

  34. Is goed Pauline! Je moet dan maar iets laten weten ;-)!

  35. Ja ik ga naar de kom op tegen kannker show.. Jammer dat je er niet gaat zijn want tis weeral eens lang geleden dat ik je gezien heb🙂 Maar amuseerd u vanavond maar vast en zeker:P !!

  36. amai wat een eer dat je die cheque mocht overhandigen!
    & zo is er maar één de cup ziet er supergezellig uit!
    Je zal het wel heel leuk gehad hebben, daar!

    Dikke kusjes ! x

  37. O😀 Super!
    spijtig da je nie kan gaan..
    xjes

  38. jha idfd spijtig dat je niet ken gaan
    ùaar je moet er natuurlijk wel fris uitzien he😉
    en jaja heb je okk altijd zien zitte en op de laatste aflevering
    ging dat duimpje omhoog he :d
    loveyyyou x

Geef een reactie

 
