Vroege vogel :-)

Het is super vroeg é en ik ben hier al  :-)  Wel ja ik vertrek straks naar Amsterdam voor een workshop van mijn vriend Heinziiiiiie  🙂 En niet zomaar een workshop … ik moet daar ook een beetje “les” geven en mensen ontvangen enzo en ik zie veel van mn vriendinnen modellen terug  🙂 )! Gelukkig kan ik nog in de auto slapen 🙂😉

_mg_6191

werkje met foto’s van heinz🙂

beach-and-sky

~ door Pauline Grossen op maart 14, 2009.

19 Reacties to “Vroege vogel :-)”

  1. dit belooft om een drukke maar superleuke dag te worden.
    veel plezier daar in Amsterdam.

    ps : mooie blog met superbe foto’s

  2. Ooh plien zo vroeg!!
    Veel plezier girl!!😀
    En super mooie bewerking!!
    xx Kiss ♥

  3. Wooow héél vroeg!
    Veeeel plezier in Amsterdam & jj gaat dat zéker goed doen!
    Mooie foto’s trouwens!

    Dikke kusjes!! x

  4. Zo vroegg.Ö
    Hhii, veeél pleziieerrr.(l)
    iloveyou x

  5. MOOISTE FOTO’S!!
    Heinzziieee !😀

    Veel plezier

    x
    BCFE

  6. amuzeer je vandaag meis❤

  7. leuke foto met Heinzz😀
    Slaap maar lekker😀
    x x

  8. cooooooooool😀
    amai da gaat daar weer gezellig worden :p !
    ♥loveyou’

  9. veeel plezier !!!!!
    loveyou x

  10. Heb al een poos niet meer rondgesurft, maar leuke postings allemaal hoor!!!
    Zo te lezen gaat het nog steeds hardstikke lekker met je!

    xXx Honnepon

  11. Oooh leuk maar o zo vroeg😄😛
    LY x

  12. Plien, doe je dit jaar auditie vr Naked??
    Ik ga kome kijke dit jaar denk k (vr Jana Hufkens, als je die kent) Maja als jij ook meedoet, is da twee vliegen in 1 klap😀

  13. Die is leuk!

  14. Pauline! Ik heb een vraag. Wie zaten er in de finale van zo is er maar één de cup? Zat Guust er ook in?

    xx

  15. zuuusje,
    super mooie ftoo,
    ikmisje.<3

  16. Hi Plien,
    I hope that you had a great day,
    modeling and basketball too !!!
    Talk to you tomorrow😉
    xxx

  17. Hele mooie fotos zeg!

  18. Ah da’s lief en leuk zo’n berichtje!😀
    Alweer een oudere foto hahaha, maar nog steeds een leuke!

    Plientje, namens ons complete 7 koppen tellend team en alle fotografen wil ik je weer ONWIJS bedanken voor je aanwezigheid, inzet en je les die je gaf. Daar spraken de fotografen nog van he.😉
    Op de academy zal het zeker ook zo goed gaan over twee weken!😀😀

    Je deed het super, tnks & love you girl!

    XxX

  19. Wow…. prachtige foto !!!

Geef een reactie

 
