Workshop

Hier heb ik al de eerste foto’s gekregen van de workshop🙂 het was keileuk :-)  In het begin moest ik zo de fotografen gaan halen en zonder een woord te zeggen  hun op hun stoelen laten zitten , ik had even de hulp gevraagd aan Jelka 🙂 en dan als ze allemaal zaten moest ik zo rondlopen en de mensen fotograferen en dan met heinz stilletjes de foto’s gaan bespreken , terug fotograferen enzo en dan zag je dat de mensen niet op hun gemak waren omdat ze niet wisten wat er gaande was 🙂 hihi we hebben dus met Heinzie een beetje geacteerd om te tonen aan de mensen hoe belangrijk communicatie wel is ! Soms kon ik even mijn lach niet inhouden hoor🙂 En dan kregen wij groepen en moesten wij samen zitten daarna kreeg elk model 2 fotografen en ze hadden een opdracht gekregen : maak een affiche voor een product (bij mij was het luizen shampoo, lol) Ik ben benieuwd naar de foto’s🙂😉 Wij hebben ook een beetje andere dingen geshoot daarna é !

dpz_communicatie_mmf0015

dpz_communicatie_mmf0028

dpz_communicatie_mmf0082

dpz_communicatie_mmf0118

dpz_communicatie_mmf0143

~ door Pauline Grossen op maart 15, 2009.

28 Reacties to “Workshop”

  1. U foto’s waren cool ze!:D
    ‘Twas leuk hé!;-)

  2. Ik dacht de ze het wel cool vonden enzoo😀 want ik had het niet goe gehoord!:p

  3. Zag er wel superleuk uit! :D<3

    x
    BCFE<3

  4. Hoi Paulin
    Het was gister gezellig he.Hoe is gisteravond gegaan. Je foto’s waren heel mooi hoor!

  5. GE hebt u daar wrs weeral eens goed geamuserd:P

    X Kim

  6. Haha ik vond die van mij eigenlijk wel grappig :p en helemaal pukkelvrij … xD

  7. het was keileuk !
    @ anoniem : haha wie ben je , is het een raadsel🙂 Het was idd super gisteren , leuke mensen enzo en gisteren avond was het TOP : we won🙂

  8. Zag er daar weer superplezant uit^^
    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

    Ps: ik mag dinsdag ook weer ‘les’ gaan geven^^

  9. da worden coole foto’s aan de laatste foto te zien😉 xx<3 ly

  10. tzag er super uit!
    kebjegraag plien x

  11. wooow ziet dr super uit🙂
    Geweldig toch als je zoiets mag doen,
    Ni te moe?
    xx Kiss

  12. Ja dat was echt een super leuke dag! Foto’s komen er aan, moest even uitslapen hoor😉

  13. twas persies leukk😀
    moooié foto’s!
    <33

  14. haha pauline de mensen zo voor de gek houden , foei foei :d
    maar het was precies wel plezant😉
    ilu x

  15. zo cool allemaal ! ik heb al super foto’s gekregen !! dank u Sander !

  16. Amai leuk😀
    x

  17. Nee nog niet!:D
    Haha het ws goe!;-)
    en er was pindakassaus :p

    xx

  18. HI Plien,
    I know that you had a busy weekend !!!
    My PC completely died, and the library just opened😦
    xxx

  19. I sent you a e-mail !!!

  20. Haha idd😉 xx

  21. wAw cool, die laatste foto is al super zee! ^^
    ben benieuwd naar de rest :p
    x kuzz!

  22. Pauline had lots of fun.
    As usual😉

    I love you

  23. Hoi Pauline

    Romylie is diegene die vanmorgen had geschreven dat het gezellig was en je foto’s heel mooi waren. Het allerbelangrijkste is echter dat ik gevoelt en gemerkt heb dat je van binnen heel mooi bent. Je bent een heel lief persoon. Ik hoop dat je zo mag blijven en dat je zo goed in je eigen kracht mag staan. Dat je s’avonds in de spiegel oprecht naar jezelf kan kijken. Heerlijk dat jij dat kan. Jelka is ook zo’n heerlijk puur en zuiver meisje. Blij dat we je ontmoet hebben en een hele dikke knuffel voor jou en je lieve moeder.
    Mariette en Romylie

  24. Pauline hartelijk dank dat je model hebt willen zijn, je bent een kei. Een dikke knuffel van Sophia

  25. Hier gaan we weer…
    Komt die Zwarte trui van The Sting? Met een kikker op??😛

    x
    BCFE

  26. hahaha ja ? why ???? je hebt die ook ??? hihi copycat 😉
    xxx
    <33

  27. Ik heb die van dit weekend😛
    Ik wist niet dat jij hem had lievurrdddd😀

    x
    BCFE

  28. wij zijn nie voor niets super vriendinnen é 🙂 tis omda we dezelfde smaak heb mijn allerliefste copycatje euh ….choezie🙂😉 lol
    LY
    <33

Geef een reactie

 
