Promofashion

Een tijdje geleden had ik een super shoot voor Promo Fashion en ik ben nu te zien in hun folder ! Het was zoals altijd heel heel leuk en ik heb ook heel veel backstage foto’s genomen en nieuwe kids leren kennen🙂 Hier een eerste deel🙂

2k

en backstage tijdens de shoot ( sorry voor de slechte kwaliteit maar het is met een gsm getrokken :-))

img043

img048

img055

~ door Pauline Grossen op maart 16, 2009.

24 Reacties to “Promofashion”

  1. Woow dat zag er weer eens leuk uit (:
    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  2. Coowl !! xxlY

  3. Coowl !! xxlY
    XXXXX ZJG

  4. dank u Paulien :-)en fieke🙂
    xxx

  5. hhi die foto’s zijn supeerrr😀
    Ga je dees jaar ook meedoen mt JimNaked?
    Casting; 11april
    écht lopen; 16mei
    iloveyou x

  6. hhi die foto’s zijn supeerrr😀
    Ga je dees jaar ook meedoen mt JimNaked?
    Casting; 11april
    écht lopen; 16mei
    iloveyou x

  7. Waaaah I like it!

  8. ja sanela ik doe natuurlijk mee zoals elke jaar é🙂😉

  9. Geweldig Paulien🙂

    Je staat er weer prachtig op!

    xx ly

  10. Kei toffe foto’s!
    Je staat dr weer super goed op🙂
    xx Hvj

  11. En pauline, ik kom hoogstwaarschijnlijk naar JimNaked kijken🙂 x

  12. dank u maar eerst door de selectie geraken é , ze hebben bijna geen kids nodig en IEDEREEN doet nu mee dus ja 🙂 afwachten😉
    xx

  13. Ja ik weet het ^^
    Dus het zal afwachten zijn idd🙂

  14. wauw volgens mij worden dit super foto’s!!
    en op die foto sta gij kei mooj zo die mee de gsm getrokke is
    zo cute :d
    gij sta goe mee een pet !😉
    loveyou x

  15. ‘Tzijn mooie foto’s!<3

  16. mooi hoor😉 hihi een roze koffer ik heb ook ne roze koffer ;-)wist je dat er een roze koffer van hello kitty is ? die is kei mooi voor iets over de 100 euro😉 xxx ly

  17. Dankuu lieveke!:D

  18. Zalig!❤ Love

  19. Okidoki😉
    hhii, jaa’ tzal afwachten zijn, (:
    ik doe wss ook mee met een vriendin vn school, Idania, ze’s al een fan van jou hhii (:
    iloveyou!x

  20. lY2 girl tot dan é 🙂

  21. knap werk weer

  22. Superleuke foto’s😀
    kheb je ook gezien in de folder zelf😀
    Ooh super da je dit jaar weer meedoet met Naked !!
    Vorig jaar was superleukk!!
    Hopelijk geraak je er door dit jaar!
    ik kom zeker, zoals vorig jaar weer kijken!😀
    ik kijk er al naar uit😉
    xjes LY

  23. Mooie foto’s
    en ook mooie kleren
    Ik heb de folder deze morgen ingekeken en zag u direkt staan :d
    xx

  24. huahahuahauh

Geef een reactie

 
