Love or Hate

You’re hot and you’re cold ….you’re yes and you’re no , you’re in and you’re  out , you’re up and you’re down🙂

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op maart 17, 2009.

18 Reacties to “Love or Hate”

  1. wauxw kei leuk filmke !!
    en kei mooie foto’s amai😮
    en leuk liedje😉

    <3333333

    + kben eindelijk nog eerst :d

  2. Zalige!♥ ly!
    Zijn weer straffe foto’s!

  3. Zijn superfoto’s !!😉
    je doet da goed!😉
    x

  4. Hey🙂 Kei mooie foto’s :)…
    Met welk programma maak jij dit filmpje ?
    x

  5. VET hoor! Lekker liedje en leuke styling ook! Je staat r weer mooi op!

    *hug* Sander

  6. Leuk filmpje en mooie foto’s!
    x LY

  7. Omdat bijna iedereen op vakantie vertrekt🙂
    & Ze anders met te weinig cheergirls zijn.
    Leer ik deze dansjes nu🙂
    Zodat ik de seizoensafsluiter ook al kan doen😉
    ❤ I love you

  8. wauhw !!!
    YOu rock ❤

  9. emo girl🙂
    leuk dat je hetzelfde jurkje hebt als mij🙂 die je tijdens de parashoot aan had ik had hem vorig jaar ook aan tijdens een shoot🙂

  10. dank u schattekes !!!! Wat een weer é ! ik ga nog even genieten 🙂

  11. Zoooo mooii!
    en i love you ! xxx

  12. Super school liedje,
    en super schone foto’s,
    en sgoon filmpje,
    en nu zit k de hele dag mt da liedje in mn hoof🙂
    xx Kussjeess HVJ

  13. ok die ‘school’ in mijn vorig berigje moest dus wel schoon zijn😉

  14. iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou

  15. ik had het wel door é Janne 🙂😉
    xxx

  16. Haha xD en die hoof moest dus hoofd zijn, kws dr effe ni bij denk k, k kwam net trug vn de squach en kmoest me ng douche enz
    Ooh emma is lief vndg😀
    xx Kussjz

  17. ik zie waar zin die dnasjes

  18. je war zijn die dansjes dan

Geef een reactie

 
