Lekker weertje

ow zo lekker buiten é , hopelijk genieten jullie ook zo  :-)  Ik ga nog even mijn joepie verder lezen en dan vetrek ik naar een shoot 🙂 Tot vanavond  xxx

kpau

en met dat weertje , als je dan aan de kust woont, dan heb je direct de indruk dat je op vakantie bent 🙂 een beetje zoals toen in Miami🙂

lok

Dat doet mij ook denken aan een shootje van deze zomer die nu pas te zien is in brochuurkes :

825f1718

 

~ door Pauline Grossen op maart 18, 2009.

28 Reacties to “Lekker weertje”

  1. very nice,
    can’t wait till this summer
    and the warm weather !!!
    je vriend

  2. ja idd!😀
    Kheb mn joepie al uitgelzen haha!😀
    & ik kan nii wachten tot de zomerr.<3
    iloveyou!x

  3. Moooie foto’s && doe het goééd op de sh00t!😀
    Dikke kus! x

  4. Haha ja baal dat ik moet werken op kantoor nu😛
    Veel succes met je shoot! Kun je verklappen wat het precies is? We zien de foto’s wel verschijnen.

  5. Die foto’s zijn echt prachtig!
    Op die bovenste picture hebt ge echt een leuke t-shirt aant (:
    x

  6. Super sgone foto’s!
    O ik moet dn joepie ng gn hale, nu da k dr aan denk😉
    En idd een heeeerlijk weertje, moet zalig zijn aan de kust! ik moest dr strx n halfuurke w8te aan de bushalte om t gn squachen, en kheb egt genoten gwn vn t weertje!!! xx
    Kussejs!😀

  7. amai jha ik geniet er zeker van zijn al twee daga achter één na zo een pleintje gegaan waar da zo nie mand komt en daar dan zo gezete en zo en geleze mee men vriendin en 2 jongens van ons klas :d
    wauw kei mooje foto’s😮
    loveyou(l)

  8. Mooiie foto😉
    kheb de joepie net ook gelezen😀
    omg, de examens komen eraan..😦
    xjes LY

  9. Ik ben net terug , het ging super vlotjes ! Het was alweer voor Promo Fashion🙂 leuk é !
    knuffels

  10. laten we maar veel genieten van dit mooi voorjaarszonnetje. Het kan rap gedaan zijn. Hopelijk blijft het weekend ook zo.

  11. het weer van nu is echt super!!:D

    xx

  12. zalig he dat weer😀 precies vakantie😉
    X

  13. Ja😀 echt spijtig!x

  14. Ja😀 ik ga er aan meedoen!:) jij?x

  15. super dat je weer shoot had🙂
    we sprkn ng af vor in de vakantie he!
    hebj al idee wnr je kan?
    x

  16. ja ze vond ons op de foto samen mooi ofzoiets😀 amai als je zou kunnen dan zien wij elkaar de laatste tijd wel kort opeen hé!;-) haha x

  17. @sara : geen idee lieveke : tijd é ! mn paasvakantie is al goed vol ze !!! Maar ik moet en zal tijd vinden voor mn vriendjes é maar zoals altijd ga ik dat pas een paar dagen op voorhand weten , you know me 🙂
    xx

  18. eeeuh nee :p ze ging binennkort een mail sturen met alle informatie (‘: x

  19. Haha jaa😀 leuk thema ook!:D x

  20. In Antwerpen is het ook supergezellig iedreen aan de kaai❤
    Fantastisch dat zonnetje!❤

    x
    BCFE

  21. ja sva plien🙂
    weet wel dak vanaf de 2e zaterdag op reis ben!
    de laatste zondag kank ook ng
    kben dus een weekj weg ee🙂
    x

  22. Tof dat je opnieuw voor promofashion had! x😀 kussjezz

  23. Mooie en sexy foto’s pauline ! xxxx

  24. Natuurlijk heb ik ervan genoten😉
    x❤

  25. Schatteke,
    weer supermooie foto’s eh!

    Love you

  26. and we all love the sun😀 ♥

  27. kY mooie foto’s meid!!! de 2de vind ik het mooist!😀

    Xx.ines

  28. Leuke fotootjes🙂 .
    Die met de zonnebril is erg mooi ..
    Ik ben alvast een fan van je foto’s (én van Joepie’s lezen in het zonnetje^^) .

    x

Geef een reactie

 
