Let me introduce you : Mister Sander !

Toen ik naar de workshop van Heinz Toussaint ging vorige week, kreeg  ik 2 fotografen toegewezen om mee samen te werken, eentje daarvan was dus Sander … Het klikte direct heel goed en ik vond hem super leuk en toen  we gedaan hadden met de opdracht, vroeg ik hem of wij ook eens zo losse beeldjes gingen shooten omdat we nog een beetje tijd hadden  ! En hier is er eentje van  ! Ik ben er echt dol op en Sander en ik hebben al afgesproken om nog eens samen te werken , heel binnenkort🙂 Want zondag was er echt niet heel veel tijd en ik vind Sander’s foto’s echt de moeite ! Ga maar kijken op www.savale.nl ! mooi é ?? En ik vind het  altijd zooo leuk om eens met andere “nieuwe”  fotografen te werken !!! Speciale dank dus aan Sander voor de leuke tijd en mooie foto’s en aan mijn dikke vriend , the one and only Heinziiiiiie om mij aan Sander voor te stellen🙂

~ door Pauline Grossen op maart 19, 2009.

27 Reacties to “Let me introduce you : Mister Sander !”

  1. Prachtig Pauline ! Leuk om zo een spontane foto te zien! Ik hou ook heel erg van de bewerking !

  2. Het aantal kliks op je site gaan al goed hoor , ik kan het hier volgen , zal je dan op het einde zeggen hoeveel🙂
    xxx

  3. het resultaat van de samenwerking met Sander mag in ieder geval gezien worden. Heeel mooie foto !!

    groetjes

  4. zzaalige foto x
    x

  5. I love everything about this picture
    from the colors and action
    to the water in the bacjground !!!
    I hope that you are having a wonderful
    night with the stars !!!!!
    xxx

  6. Oooo da s is inderdaad een prachtige foto!
    Zoooo levend!🙂
    Prachtigg moooodel ,, doe zo verder gg zijt zooo mooi!

    Kusjess !x

  7. Echt een leuk berichtje! Ik kan niet wachten op de volgende ontmoeting!😀
    Schrijf je trouwens al je blogberichten zelf of doet je mams het meestal?

  8. @ sander : ik kan ook nie wachten 🙂 ik schrijf dat voor 99 % zelf 🙂 als ik echt geen tijd heb dan helpt ze maar mama is franstalig en kan nie zo goe nederlands schrijven🙂
    tot binnenkort é !
    xxx

  9. Super mooi !! xxxxxxxxxxxxxxx

  10. Oh echt prachtfotootje,
    die fto’s zn idd super mooi🙂
    Wow cool franstalige mama, da’s tof, ben je volledig tweetalig?
    xx Hvj kiss

  11. Ohja vergeten te zegge plien die kleren die je daar aan ebt, super sgoon! x😀

  12. Das egt een mooie ftoo! zo speciaal..

    hahaa komt die pul uit de sting? mijn vriendin heeftr ook zo een gekocht toen we ginge shoppe in antwerpen! zotgrappig!

  13. jaja die komt uit de sting : super winkel op de Meir mensen , allen daarheen 🙂 ze hebben ook keileuke t-shirts !
    nee janne mama spreekt altijd Nederlands met mij maar schrijven is iets anders maar mn oma spreekt wel enkel frans 🙂

  14. voila😀
    hehe &; leuke foto meid😉 ♥loveyou’

  15. Kben nog nie echt vaak p de meir geweest, ma als k dr ben, ga k zkr ns de sting binne echt zooooo’n mooie pull ook! x

  16. Ooh nee dan moe gij keiiiiveel lere in juni!!!
    Ocharme! Mja.. Merci ^^
    Zo’n leuke foto!!! Sander kan er wa van :p hihi
    xxx lyy!!

  17. Amai ocharm plien, dan is t idd heeeel veel in juni, ik ben blij da k nu examens, heb woensdag latijn & engels, donderdag bio & frans, vrijdag ww & gesch. de week drop ook ng exames tem woensdag. pff kheb mn bezigheid eigenlijk wel dit weekend!
    xx kussjes

  18. Da is wel ne mooie foto!!!😀
    x ly

  19. zo’n coole foto!:D

  20. dank u iedereen ! ! en aan degene die moeten studeren voor hun examen : suc6 é !!!!! Geef er een lap op🙂
    xx

  21. Nee😀 je ziet alleen m’n gezicht!!:p
    Ik zal haar de groete doen als ik haar zie!:D

    xx

  22. wauw das ne kei mooje foto za (l()l)
    xxxxx jobke@mirthe

  23. whii, zo een leuke foto :d
    X

  24. Die foto is echt leuk!😉
    x

  25. Geweldige Foto Plien!

    xxly

  26. Mooiie foto😀
    en omg, woensdag examens!! Dankuu pliien😉
    x LY

  27. pauline, die foto is echt prachtig meis!
    ikmis je x

Geef een reactie

 
