Promofashion

Hier de rest van de foto’s voor de shoot van promofashion : dit keer voor de Kidstop20 collectie …

k4

en slaapkledij🙂

k7

Gisteren had ik ook een shootje voor Promofashion en die foto’s komen pas volgende maand uit 🙂

Nog even geduld dus ! Helaas krijg ik nooit de foto’s te zien van de shootjes die ik doen tenzij die in een folder komen zoals nu ! Maar de niet gepubliceerde of niet gebruikte foto’s van de fotograaf zelf krijg je  normaal niet ! Zo  heb ik de foto’s voor mijn shoot van Lee winter 2009 nog niet gehad en ze zijn niet te vinden op een site ofzo omdat Lee de foto’s gebruikt in het buitenland , op beurzen en in catalogus die enkel te vekrijgen is in een Lee store denk ik. Ik heb al 2 keer naar de agence geschreven voor de foto’s maar ook zij hebben die nog niet gehad , spijtig é want dat was toen super cool met 3-4 super coole outfits !

~ door Pauline Grossen op maart 19, 2009.

21 Reacties to “Promofashion”

  1. Inderdaad jammer dat je die foto’s niet krijgt! Misschien Lee zelf vragen of ze een folder kunnen sturen? Maar deze zijn leuk hoor!

  2. Ziet er echt suppercool uit!❤
    Wel spijtig dat je niet altijd de foto’s trug krijgt..
    iloveyou<3

  3. Ziet er echt suppercool uit!❤
    Wel spijtig dat je niet altijd de foto’s trug krijgt..
    iloveyou<3

  4. diie anoniiemn was dus iik.^^

  5. Mooi Pauline

  6. Ja je staat er weer leuk in😉
    En hopelijk krijgen we die foto’s van Lee nog te zien hé🙂

    Xx. Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  7. Je staat dr weeral super op!
    En mooie kleren😀
    Ja super jammer da je ze ni krijgt😦
    xx

  8. ja ik ga nog blijven vragen é , mss aan het bedrijf zelf ? kweet nog nie goe, ik wacht nog een beetje af of ministar die toch nie doorstuurt naar mij🙂

  9. jha das wel jammer dat je sommige foto’s misschien wel nooit te zien krijgt😦

    xxxxly<3😉

  10. You changed your little picture !
    Love your new pix on Flickr and here
    for the catalogue !🙂
    xxx

  11. oooo zo mooie foto’s!
    Ikhouvanuuu! xxx

  12. Weer zo prachtig Plien!
    Ik zag dat je lid van het Modellicious Forum🙂

    Leuk😀

    xxly

  13. Mooiii!!😉
    wel spijtig van die foto’s..
    x LY

  14. ja é kweet het : dus als er ooit iemand in het buitenland een Lee Store ziet : binnengaan en kijken é ! alhoewel twas voor de winter dan is alles weg of ? tenzij ze het pas voor volgende winter gebruiken ?? Geen idee in feite , damm
    xxx

  15. Leuke foto’s!
    Hopelijk stuurt ministar ofzo die toch nog door…
    xxx ly!

  16. Haha,, we zullen toch zeker kijken😄😉
    x LY

  17. zo leuk daj da mag doen ^^
    ♥.ly’

  18. Die heb k in da boekske zien staan!!XD
    mooje fto”s!!
    houvnje

  19. Mooii x
    Heb je het ook soms voor dat je zo kleren moet poseren die je niiet mooi vind xD ?

  20. ja Yen dat kan gebeuren é maar gelukkig heb ik dat tot nu toe niet echt gehad en zeker niet bij Promofashion(meestal ga ik zelfs die kleren daarna kopen , oei mn portemonee :p )

  21. Hey Pauline, ik reageer ook eens he. Kun je eens niet bellen naar de Lee zelf en vragen of ze de catalogus opsturen ? Camille heeft er destijds ook eentje gekregen toen we nog eens op fitting moesten naar Lee. Ik zou het eens proberen. Ze hebben er zeker nog liggen. Enne……doe zo verder he.Je doet dat supergoed allemaal !!!!!!!!!

Geef een reactie

 
