Feesten !

Gisteren was het hier feestjes nacht🙂

Kennen jullie “Het Hotel” op VT4 ? Wel ik woon daar op amper 2 minuten en ik heb al dikwijls zien filmen, de auto’s zien rondrijden , de mensen gezien in de brico en op de dijk enzo🙂 Mijn papa kent ook de eigenaar van het hotel goed en hij moest daar heel in het begin zelfs  gaan werken haha.. .wij wisten dus al lang op voorhand wat er daar ging gebeuren🙂 Nu ja gisteren was het dan de officiële opening en ik was daar ook , ik moest daar een reportage maken (later meer daarover) Na het feestje in het Hotel ben ik nog héél vlug naar school gegaan want daar was een eerste fuif georganiseerd voor de mensen van school ! Heel leuk🙂 Van al dat feesten en dansen ben ik toch een beetje moe hoor deze morgen en nu moet ik vertrekken …. gaan dansen  ;-)  2 uur trainen ! amai ! gelukkig heb ik deze namiddag geen optreden want ze spelen op verplaatsing en kan ik dus goed in het zonnetje uitrusten 🙂 Deel 1 van de foto’s

458

dscn3759

dscn3822

dscn3824

dscn3754

g3768

~ door Pauline Grossen op maart 21, 2009.

22 Reacties to “Feesten !”

  1. hehe das ggd ze :p
    hehe ik ben gisteren ook ng eens gaan fuiven ^^ & het is idd super😀
    en ik zie dat jij ook blijkbaar gaan fuiven bent :p amai zeg zo leuk ! en da hotel is echt wel mooiiiii Ö
    kwist ni daj daar zo dicht bijwoont :p
    ♥loveyou’

  2. moooi hotel!
    kmisjeee, kga ma weer ke gaan lern ee!
    dat strax mss ng bekke in de zon kan zittn!
    tot binnenkort ee !❤

  3. Woow tof!
    k kijk daar soms wel eens naar.😀
    K nu ff mt de hond wandele,
    en drna ga k weer verder studere,
    veel dansplezier girl! x
    Kusssjees!

  4. Ja;
    bij jullie?🙂
    ‘k ga straks ook feesten ;D
    haha🙂
    i love you

  5. ocharme alle mensen die nu aan’t blokken zijn !!! Veel suc6 é … tis overal ook zo kalmtjes é , hier en op msn daarnet …. blijkbaar toch veel mensen aan het leren of van het zonnetje aan het profieteren 😉
    xxx

  6. Wat leuk!
    En de foto van een van de logjes, was ook al weer zo mooi!

  7. heb jy geen examens pauline?
    ik eb enkel hoofdvakkn ma da maakt et ng zwaarder want sta al op 3 dagn😮
    tot in de paasvakantie x

  8. nee ik heb niets , pas in Juni en dan de volle pot : 13 vakken , alles sinds december ! OMG !

  9. das ook zwaar!
    wy hebbn nu enkel wis, fr, ned en engels en dan ook alles vanaf december!
    tt in de paasvakantie
    x

  10. Gaaf zeg!😀

    x Martine

  11. leuk zeg! wanneer komt het op TV ?

  12. pff kben nu mn woordjes vn latijn aant lere, we moete dr 775 kenne, uit saaiheid ga k terwijl maar achter de pc x Kussjes

  13. jha da ken ik;-) das zijn kei schone kamers wow !!! als je nu al zoveel feest wa gaat dat dan zijn als je uit mag😉 lol hihi xxx ly die foto van sander is mooi😉

  14. cool,
    nice pictures,
    like the fireworks !

  15. Woooow wat een feestjeee!
    En jhaaaa ocharm alle mensen die aan t blokken zijn!😦
    Ik zit nu in het tweede middelbaar maar bij onze school heb je in het eerste en tweede middelbaar géén examens,, wat een geluk hé?🙂
    Veel succes dus aan iedereen die examens heeft, ik ga zeker voor jullie duimen!🙂

  16. Oohh ja, dat was ik , eventjes mijn naam vergeten te zetten!🙂

    xxx

  17. Amaaii tof!!😀
    Pff, kben dees weekend superveel aant leren..
    maandag latijn examen.. we moeten 600 woorden kennen Ö
    en dan al die andere dingen..
    en dan vanaf woensdag alle andere vakken..
    maja, jij krijgt alles in juni vanaf december..
    Xjes LY

  18. @ Kelly veeeeel plzier met je Latijnse woordjes, ik moet dr 775 kennen ö, ma kben wel blij da k nu exames heb, anders alles in juni zoals plien, dat lijkt me pas erg! x

  19. Leuk!:D
    Ik heb gisteren de groetjes aan Debbie gedaan hé!;-)

    xx

  20. haha jha da ken ik goe genoeg
    ik volg da :d
    mooje fotos !!
    loveyou

  21. @ Janne : dankjee xD men examen van latijn is echt supergoed gegaan🙂 en bij jou ?😀
    ja ben ook best blij da t nu is, maja, in juni weer opnieuw..😄
    x

  22. Leuke foto’s🙂. Hihi, ik heb daar een appartementje op amper 2 minuten vandaag xD .
    Heb je favorieten? ^^

    x

Geef een reactie

 
