Zeynep Sever

Ben ik tegengekomen .. een heel lieve Miss België 🙂

dscn3718

~ door Pauline Grossen op maart 22, 2009.

24 Reacties to “Zeynep Sever”

  1. cool, when was this ?

  2. twee lieve meiden zo te zien.
    Nog een fijne zondag.

  3. Woooow hoe tof!
    Is t n vriendelijke??
    2 Supermodellen langsmekaar😉
    xx Kusjesss

  4. cool😉 xxly

  5. Wow dat zijn 2 beauties! Leuke foto!

  6. een super vriendlijke !!!
    haha Sander🙂😉

  7. jaaa😀 straks is het nog eens de show!:D x

  8. Jij ook have fun!:D
    En als ik haar zie zal ik het doen!;-)

    xx

  9. Cavakes hier , alleen ne verstopte neus enzo :p
    metjou ?

  10. Mooie foto schattie❤

    xxx

  11. Mooi schatie zoals sander al zegt twee bautieés eeh🙂

  12. Oh zo leuk da je haar kon ontmoeten.

    Ti Amoo!_<33.Knuff

  13. Oooh leuk om haar te ontmoeten,
    wie weet ben jij later wel miss België,
    dat zou me niets verwonderen!

    Dikke kus!

  14. Dat was ik !🙂

  15. Wooww, supper moooiie foto vn miss België & de toekomsite opvloger vn Zeynep! hihii😀
    Tot binnenkortt plientje!<3

  16. Mercitjes ^^
    waw cool!! xp❤ ly

  17. dank uuu , net terug van leuke shoot ! NU nog even iets doen voor school :p da’s minder 🙂😉

  18. Plien, Ik zie je graaaaaaaaaag! :p hihi maar ik ben zo blij dat ik je ga zien schattiebollie
    xxxx knufs

  19. wauw zo maar tege gekome😮
    en wa een cool truitje heb jij aan😮
    loveyou

  20. ooh tof😀
    mooiie foto!😉
    x

  21. Aankomende Miss België en Miss België! Ze stond zeker op schoenen met hoge hakken? Nog een paar centimeters groeien, en je kan d’r van haar troon stoten😉

  22. ik vind seynep is heel lief en sympathiek en eerlijk . Ze is tenminste haar eigen. Fantastische vrouw

  23. Ik vind seynep een speciaal karakter; ze is simpel, ze straalt pracht uit…..Proficiat doe zo voort

  24. dude ^^

Geef een reactie

 
