Alfabet

En super shoot gehad met 2 toffe meiden  : Ilona en Annelies ! We moesten het alfabet uitbeelden ! Niet zoooo simpel hoor🙂 we moesten ons in bochten wringen🙂 Mens mens mens wat hebben wij zitten lachen🙂 Ken je het spel Twister ? Wel zoiets was het dus ongeveer 🙂😉

1251

4589

~ door Pauline Grossen op maart 24, 2009.

51 Reacties to “Alfabet”

  1. Supertof gedaan :d !!!

  2. Het ziet er idd niet echt gemakkelijk uit maar wel megatof!! =)
    Xx

  3. Haha dat is echt te grappig om te doen volgens mij!

    heey kijk nou:
    [IMG]http://i44.tinypic.com/m7b9ko.jpg[/IMG]😉

    x San

  4. hahah Sander : keileuk gedaan zeg !!!!

  5. hey pauline was een super toffe dag he we hebben ons goed geamuzeeerd he was lache ze hoop dat we nog eens een shoot kunnen samen doen je bent een super toffe meid ze groetjes ilona xxxxxxx

  6. wooooooooooooow die zijn echt super mooi gelukt!
    Je staat er weer super op, zoals altijd🙂
    en ziet me er idd niet bepaald makkelijk uit😉
    En moet natuurlijk wel super geweest zijn e😀
    xx LY kisss

  7. Kmoet dadelijk weer gaan studeren, morgen Latijn & Engels, ma kheb met net (oké Ja wat ben ik een naäper) ook even geamuseerd:
    http://img24.imageshack.us/img24/6936/janneletters.png😉

  8. wowwie !!!!!!!!! cool gdn en die foto’s van scruples zijn ook kei mooi😉 xxly

  9. Wat ontzettend stoer!

  10. hahaha Janne : cool !!!!

  11. Wat cooool!

  12. Hhaha, zo cooll!😀
    iloveyouuu.<3

  13. Hihihih ahahaah xx

  14. Ohhn supercool!❤

    x
    BCFE

  15. haha super😀
    x

  16. Ik ben die bov ede blonde met da grijs bloesje😀 daarbov eben ik (‘: je ziet alleen m’n gezicht!:p x

  17. o mijn god zie zijn sjiiieeek ! :d:d
    Echt geweldig gedaan, wooow!
    Ik zou daar dus noooit op kunne kome! :d

    Kusjessss! xxxx

  18. hihi emma , wie weet doen we later de cijfers van 1 tot 10 of tot 100 🙂😉

  19. Jhaaa toch een goed idee!! :d
    Moet je zeker doen! x

  20. 🙂 hihi ja wie weet ! Ik ga het tegen d efotograaf zeggen ;-))

  21. Zéker doen, volgens mij gaat hij het een geweldig idee vinden!😀

  22. & hoe was je schooldag vandaag ? x

  23. goed ze , goede punten dus ikke blij 🙂

  24. Hahaha😀 da’s normaal ,, iedereen zal da wel fijn vinde hé om goede punten te hebben ! x

  25. Maar ik ga maar eens slapen want ik ben een héél klein beetje ziekjes,
    vooral verkouden en zooo !😦
    Dus ga ik me goed verzorgen & maar slapen🙂
    Dikke kus! x

  26. Voila eindelijk klaar mt blokken, kga mn latijn morge ng ni kunnen maja pech xD Pauline, mijn broertje is op zeeklasse in nieuwpoort deze week😀 En die cijfers is n geweldig idee, doendoendoen! x

  27. @ Emss, veel beterschap, verzorge je girl, en k kom morge ni nr dictie x

  28. @ Janne : allé suc6 met al die woorden zeg !!!!
    ik zal duimen !!
    en emma ja verzorg je é !

  29. Janne,, dankuu! Aah ja met die examens zullen er veel thuis blijve!

    Kusss

  30. Oké Pauline, zal ik doen!🙂
    x

  31. Dank u plien, mn woordjes zullen wel lukken, maar spreek niet over de grammatica xD
    x

  32. Merci plien, ik kan alle duimen gebruiken😉
    Mn woordjes zal wel lukken (775ö) Maar spreek niet van de grammatica😉
    x

  33. Oke dat moest er dus geen 2x staan ^^

  34. Haha nee ik kan ook niet kiezen , ik zei het tegen m’n ma van da’s allemaal voor pauline zo’n cupcakes enzo😀
    Ja het gaat al beter🙂 morgen ga ik terug naar school x ly

  35. Wat superdeduper LEUK!!!!!!!!

    Heel geslaagd hoor🙂 .

  36. Merci vr t duimen plien,
    Kdenk da t geholpen eeft, kzal wel ni gebuist zn xx😀

  37. cool!

  38. das egt massz sjiek gedaan jom Ö
    ♥.loveyou’

  39. Wauw Pauline, zo tof gedaan!! Zal zeker niet makkelijk geweest zijn, amai, dikke proficiat. Schoon ze.
    Knuffels en tot later….

  40. Supeeeeeeer, hebben jullie echt alle letters gezien😛 xxxx

  41. Wow! Wat coool!

  42. die foto’s zijn geweldig pauline ! :’D❤

  43. dank u Yana ! mis je wel !!

  44. wauw ziet er moeielijk uit !!
    ma het is echt super coll !!
    loveyou (l)(l)

  45. Ziet er echt heel goed uit!
    En je naam ermee is ook fijn idee’tje😉

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff!

  46. Ik vind dat megaaa!
    zo raar en toch supertof.

    ly

  47. het is echt prachtig geworden en een toffe leuke dag geworden. Het was lachen en gillen.
    Groetjes Annelies, Noortje en Gino xxx

  48. Waarschijnlijk niet makkelijk, maar het ziet er wel erg leuk uit, én het geeft een prachtig eindresultaat, hoor ;]

    x

  49. Tooooooooooooooooooof!

  50. Da’s echt supercool!
    x lu

  51. het is de eerste keer dat ik op jouw site kom piepen..
    U foto’s zijn allemaal prachtig & leuk!
    ik wens je ng veel succes toe Jonge meidd x

Geef een reactie

 
