Sophia

Tijdens de workshop van Heinz heb ik ook met Sophia gewerkt ! Hier één van haar foto !In feite was het gedaan en deze foto werd nog vlug vlug genomen🙂 Ik vind die prachtig 🙂 Jullie ?

2356-copy2

Sorry als ik vandaag niet veel tijd heb maar ik moest heel de namiddag weg en nu moet ik nog even studeren voor school ! grrrrrrrrrrrr

~ door Pauline Grossen op maart 25, 2009.

22 Reacties to “Sophia”

  1. ❤ this picture
    love the facial expression !
    😦

  2. beautiiiiful!
    ik hou van je

  3. Zoooo mooi !
    Echt een prachtige foto,, je hebt gelijk!
    Zo expressief & levendig!🙂
    Dikke kus!

  4. Weer zo mooi!

    xx

  5. Héél mooi !

  6. De rondjes die je ziet noemen ze bokeh, daar ik veel met bokeh werk in mijn natuurfoto’s noemen ze mij wel de bokeh queen. Maar de echte queen staat hier te schitteren oftewel queen Pauleen
    xx Sophia

  7. inderdaad heel erg mooie foto.

  8. Vinnem helemaal super! Echt goed bedacht van haar!

    x San

  9. oja en jouw lach is ook zalig haha😀

  10. Ja, idd! een vlugge foto kan ook mooi zijn!!
    x ly

  11. ooh, die’s zo leuk😀
    haah kvind die echt geweldig !!!!
    x ly

  12. […] Pauline Grossen Tellen de reactie’s op Pauline’s blog ook mee voor de wel/niet […]

  13. oh deze is suuupermooi!😀
    x

  14. Pauline, je staat dr weeral ns prachtig op! en mijn complimenten voor de fotograaf, echt super mooie foto! Maja jij staat altijd mooi p je foto’s😀
    En daar eb je die mooie kleren p aan🙂
    xx kussjes

  15. Sgoon sgatteke🙂

  16. dank u lieveke 🙂 alles ok anders ??

  17. Fraai gedaan , Sophia .
    Mooi licht , mooi bokeh en een spontaan portret.

    Pauline , een hele mooie foto .

  18. Zotmooii en ik heb die trui oook ;D
    loveyou && misje !

  19. Die’s cool!:Dx

  20. Jaa dies idd supermegauberprachtig!
    xxx ly!

  21. wauw die jis echt mooj zo mee die stipjes :d
    is da regen?
    loveyou(l)(l)(l)

  22. Ik vind het echt een hele mooie foto, die stipjes (of bokeh) maken het net speciaal =D .

    x

Geef een reactie

 
