Cupcakes & Co

Zoals jullie weten vind ik cupcakes super cutie en ik heb al verschillende cupcakes kettingen en hoodies en nu ook een topje🙂

44

251

36

Daarnaast hou ik ook van skinny’s in ALLE mogelijke kleuren🙂 van paars tot groen en roos en zelfs indigo blauw  (omg kan het met niets combineren that’s a problem hihi ) van HK , van converse schoenen met motieven, van mijn collectie “Little Miss” t-shirts en van mijn super roze Dr Martens  !

plien_scene034-copy

50 the shoes 🙂

268

En wat is er zo in jullie garderobe of favo itmes ???

~ door Pauline Grossen op maart 26, 2009.

36 Reacties to “Cupcakes & Co”

  1. Ik vind die cupcakes dinges allemaal supercool!
    Super tof topje! en die hoodie vind ik geweldig!
    trouwens prachtige foto! Met geweldig schoenen😀
    Je staat er super op! en die kettinkjes ook superleuk🙂
    Nu ga k mijn geschiedenis en ww nog even nakijken😉
    xx Kussjez!

  2. Dit moest er nog bij:
    Ik heb ook n paar paar converse😀
    En skinnys zijn geweldig
    x

  3. ja converse is mega cool ! Ik heb er een aantal : rode, roze, zwarte met bolletjes , 2kleurige enzo🙂

  4. Oh echt geweldig!
    Leuke spullies & Mooie foto’s!
    x

  5. ik heb zwarte met witte tekeningetjes, en beige met rood en ruitjes🙂

  6. it’s verry sweet;-) i love it
    ik hoe vooral van hello kitty en converse !!!!!!!

  7. I love cupcakes to!

  8. Hier in zou Loraine ( mijn oudste ) ook het liefste in rond willen lopen!!!!
    De jongste heeft liever iets wijdere spijkerbroeken en shirtjes.

  9. Super!!❤

    x
    Mahal kita❤

  10. Superfotooos!
    Uhu cupcakes zn idd cutie!! ^^
    xx’

  11. Eeej sgoon
    ILOVE cupcakes hihi:)x

  12. hihi maar die zijn soms moeilijk te vinden dus als jullie winkels weten of sites , zet het hier maar op ! Ik heb ze moeten bestellen in NL en amerika, in België is da nog niet super in blijkbaar 🙂

  13. De cupcakes verzameling … aan wat doet mij dat denken?:D

    xx

  14. Hier wordt je dood gegooid met cupcake dingen, in elke sieraden winkel hebben ze wel oorbellen kettingen enzo met cupcake. (Hier is NL)

  15. Wow! Echt een leuke vest! En een keileuke foto! Ik hou echt van je HK shoot!

  16. 😦

  17. vette kleding hoor! Het gele shirtje is tof!

  18. Ik heb ook nog niet gekozen (‘: dezelfde gsm als mij?:p

    xx

  19. haha jha converse heb ik er ook een paar bleuwe mee bolletjes en roze😉
    ma die doe ik eigleijk nie meer aan kheb nu vooral lage botjes en van broeken heb ik eiglijk er allen van ONLY en mijn kleren enzo zijn ook bijna allemaal van only heb ook een paar truijen van protest (heb je daar is nie modeschow voor moeten lopen?) en ooh kzie el uit naar de zome amai zo in sjortjes en topjes (spijtg da da opt school nie mag he :()
    en supercolle kleren !!
    loveyou(l)(l)

  20. Dat topje is echt prachtigg !

  21. owja van little mis heb ik 3 t-shirts ; little miss trouble , little miss sunshine en litlle miss Giggles😀 Van Ebay voor 6 euro Inclusief dachtt ik ^^

  22. @liesje
    whaaaa!! ik heb ook little miss Giggles (:
    xx

  23. wow. prachtige dingen.
    ik vroeg me af vanwaar je die trui & dat topje hebt?
    groetjes

    + mooie foto.

  24. Die trui is van een boetiek Zimba ! Topje is van fornarina !
    groetjes

  25. ooh pauline,
    echt leuk die trui en die ketnigen en u SHOES ö
    1 keting heb ik ook😉
    en de foto’s zijn echt leuk !
    nice broek😉

  26. Leuk dat je zoekt achter specifieke stukken.
    Ik ben niet zo erg zot van cupcakes & hello-kitty-achtige dingen maar ik vind de ketting op de foto (diamant) erg mooi [:
    Kheb meer de little jackie stijl en girly chic.
    x

  27. Cupcakesspulletjes zijn leuk (en echte cupcakes zijn lekkeeeer :p), maar ik vind er nooit veel😦. De spulletjes dan^^.
    Converses zijn gewoon leuuuuk. Ik heb er niet zoveel, maar elke keer als ik ga shoppen zoek ik er achter nieuwe (:

    xx

  28. Hjee Pauline ,
    In de six zijn er nu veel , ze hebben 4 grote Cupcakes en 3 kleine en ook ijsjes duss als je wil🙂
    x

  29. That’s the cupcake necklace that I sent to you !

  30. Nogal kinderlijk
    *grijns*
    Nehoor, ik heb ook teveel dingen met cupcakes.autohanger, lipbalm, truitje, schoenen..En dan zwijg ik nog over mijn verzameling kitty spullen😉

  31. Woooww keicoowle kleren!(l)

  32. Weet iemand waar ik leuke cupcakekleren koop via internet?
    HELP!

    gr

  33. Waar kopen jullie jullie cupcake spulle ? (:
    x

  34. http://www.shopsweetandco.com (y)

  35. echt stoer dit!

  36. Ik verkoop cupcake spullen van sweet & co in mijn instituut.

Geef een reactie

 
