tijd ?

Gisteren had ik normaal gezien in een spotje moeten draaien , ja normaal gezien , want ik mocht niet van thuis omdat het school is…. en mama vindt het middelbaar te moeilijk om zomaar een dagje vrij te nemen😦 spijtig é  ! De laatste tijd kijken ze echt niet meer hoor … ook een kleine edelfiguratie in een film had ik kunnen krijgen maar hier ook tijdens de week  :-(  Ze zijn nu aan het draaien in Oostende… Niets aan te doen dus …. Spijtig dat een mens niet meer tijd heeft  ! Mijn dansen neemt ook super veel tijd in beslag en ik krijg maar meer en meer datums waarop ik moet dansen.  In het weekend heb ik een optreden : eerst 2 uur trainen  ’s morgens , dan even naar huis eten en dan terug naar de arena om opnieuw 2uur posities te trainen en laatste repetitie ter plaatse dan optreden van 17 to 19 u, heel de zaterdag ben ik dus niet thuis ! En de zondag hebben wij een shootje .. allé die dag heb ik er  2 : een “normale” en eentje met de cheerleaders ! Want heel de website wordt aangepakt en wij moeten allemaal nieuwe foto’s hebben … daarnaast komt er ook een “tijdschrift” en moeten wij op zoek naar een persoonlijke sponsor! Ook daar komen de foto’s in ! En binnen 3 weken hebben wij een grote fuif van de cheerleaders ( kaarten nog te krijgen trouwens) en een hele weekend moeten wij op stages ! Voeg daarbij nog de optredens , de repetities , shows en andere evenementen (zoals wereldkampionschap cheerleaders binnenkort) en dan weet je wat ik bedoel met “tijd” ! Het is niet moeilijk  vanaf dit weekend tot het weekend van  26 april ben ik elke dag van elk weekend bezig! Volzet ! Gelukkig met dingens die ik super graag doe anders is dat niet vol te houden ! En feitelijk heb ik er nog niet genoeg van want stiekem hoop ik dat wij nog meer danslessen krijgen  : 2 uur per week is echt niet genoeg om die 60 dansjes te kunnen !

Soms moet je veel meer kunnen dan danspasjes  ( turnen, salto’s , pyramide en veel meer)

en als je tijdens zo een super match mag optreden dat geef je wel een kick !

Soms moeten ze tijdens evenementen ook even meehelpen 🙂

Dat alles maakt dat ik super veel HOU van basket en cheerleaders ! Ik zou dat voor geen geld van de wereld willen missen  ! Als je ooit in de buurt van Oostende bent  en je hebt de kans om een match mee te pikken , zeker doen  :-)  was het maar alleen al voor de anbiance🙂 wij zijn de leukste en luidste supporters hihi elke match is bij ons een feest🙂 Wil je cheerleader worden ? Elke club heeft cheerleaders en organiseerd audities : mons , charleroi, antwerpen, gent, oostende, pepinster, leuven, luik en aalst ! Misschien ook 2de klassers… gewoon informeren! Veel plezier 🙂

Laat het weekend maar beginnen .. it’s party time in Hasselt  tonight  met de nacht van de vlaamse televisie sterren🙂

~ door Pauline Grossen op maart 27, 2009.

18 Reacties to “tijd ?”

  1. Ocharm.. Zo weinig tijd..
    maarja je doet het super en ik ben blij dat
    je de kansen krijgt om te doen wat je graag doet😉
    Dus doe zo door!
    Ga je btw naar Hasselt komen
    voor de nacht van de vlaamse televisie sterren?🙂
    x LY

  2. haha amuseer je ee in de nacht vcan de vlaamse televisiesterren🙂
    kga kyken mss zie ik je wel!
    x

  3. Woooow zo weinig tijd!
    Niet dat ik echt veel tijd heb maarja…😀
    Maandag heb ik examen wiskunde😦
    Oh en als je toch in Hasselt bent, je mag altijd langs kome e (10 min. van mijn thuis!) Ik ga vanavond kijken op tv naar de nacht van vlaamse televisiesterren x
    x HVJ

  4. En doe je mee aan het WK cheerleaders?? Is dat in België? ik denk dat ik dat ns 2 of 3 jaar geleden in Duitsland gzien eb🙂
    x

  5. Wow te gek zeg! haha die sprongen in t laatste filmpje. Niet normaal zeg!

    x

  6. wauw ik zou da ook wel wille doen ma dan kan ik da hier in westerlo doen maar dan voor de voetbal he😮 :d
    jha kheb da laatste tijd ook weinig tijd
    en pf hyet wekkend is bij mij nie echt plezant hyeb de maandag en dinsdag nog 2 examens tzijn wel de laatste maarja kmoet ng wel goe lere he kheb er al 6 gehad!!
    wauwww en gij moogt daar weer hene gaaan naar de nacht van de vlaamse televsie stereen😮 veel plezier !!!!!
    loveyou(l)(l)

  7. heeeej popje!
    cava ? :]
    cheergiiirly! : D
    ik hou van u

  8. En ik dacht dat ik het druk had..

  9. Amuseer je hé meid!<3.
    Ik ben net terug van 4daagse😉
    Was ook super leuk zenne^^

    Ti♥Amoo!_<33.

  10. Zie je graag
    Wy hebbéé de zelfde smaak
    nog maar ééns et beweis!!
    We hebben de zelfde gsm!
    THIS CRAZY END SCARY
    xxly

  11. bezige bij 🙂

  12. juist wakker 🙂 Het was MEGA gisteren ! foto’s volgen… nu even zorgen dat ik in topform ben vor mijn training , repetitie en optreden ! Een ding weet ik zeker : vanavond val ik als een blok in slaap🙂

  13. En oe ws t gisteren? ^^
    Beviel het je zowat in Hasselt?🙂
    x

  14. kheb nie veel van hasselt gezien 🙂;-) enkel de ethias en die zat overvol met alles wat een beetje BV is😉 mooie kleren en juwelen heb ik wel gezien en Steve Stevaert🙂 en ik heb lekker limburgs gegeten !!!

  15. Haha😉 Da’s wel ver rijden e Hasselt?
    Allee ik weet da als wij nr zee gn da wij toch 1,5 tot 2u weg zijn😉 Kheb gisteren op tv meegevolgd, kzal volgend jaar ook ns tickets proberen te bemachtigen, wnt echt ver woon k dr ni vndaan😀 x

  16. Ma kga door, Kmoet mn wiskune gaan blokken (zeer boeiend dus maw *kuchkuch*) Veel plzier mt de cheerleaders! x

  17. en jij met het studeren ! bye ben ook door

  18. Jammer dat je niet alles kan doen wat je graag doet.. Ik kan er van meespreken^^.
    Die filmpjes doen me serieus denken aan de serie One Tree Hill (waar ik weer een aflevering van heb zitten bekijken in plaats van iets nuttig te doen xD)

    xx

Geef een reactie

 
