Shoot !

_mg_0191-copy

~ door Pauline Grossen op maart 29, 2009.

27 Reacties to “Shoot !”

  1. SUPERMOOI Ö

    love you

  2. heej ik ben het weer adelie omg waarom zijt gij ZOOO moooi en die andere foto is ook mooi zo met die groene t-shirt, en die zwarte skeeny zo allé jha ma bon
    heb je graag xxxx

  3. prachtig!
    U haar is daar kei mooi op!!x

  4. Pauline,, daar staat ge fantastisch op!
    Ge lijkt daar ook helemaal niet op zoals op de andere foto’s,
    ik bedoel dus dat ge daar echt heeel anders op zijt,
    maar héél mooi hoor!!!
    PRACHTFOTO!

    Kusjje x

  5. Wéér zo een prachtige foto! x

  6. Jaah das super mooi:)
    xx

  7. I like the blue !

  8. Alweer een knappe !

  9. Prachtige, prachtige ma dan echt ook prachtige foto!
    Je haren zijn daar supersgoon op!
    Een echt model, dat ben jij!😀
    x

  10. Knappe Foto Choezieeee❤

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  11. wauw mooojke !
    en wa een leuk truitje
    loevyou(l)(l)

  12. Knappe foto en heel mooie nabewerking. Well done!

  13. Et portrett godt forvaltet, med en myk blurring for bakgrunn og møte med den modellen med samme glatthet. God komposisjon, virkelig.

  14. euh wie vertaalt hierboven aub ?

  15. Haha grappig😄
    ik kan het iniedergeval niet vertalen..
    Mooie foto!
    x

  16. mooie foto.

  17. God komposisjon, virkelig klink als “werkelijk goede compositoe” maar ik vrees voor mijn vertaling. Welke taal zou dit zijn ?

  18. Prachtige foto lieve schat!❤

  19. Wow lekker dromerig…

  20. @ Francky : ik denk dat het zweeds is of mss iemand uit Denemarken of Norwegen ? Denk ik é

  21. sjieke foto meid! ♥.loveyou’

  22. Hey Pauline, het is Noors😉 Het betekent iets van: ” een goed portret, met een vervaging van de achtergrond en het gezicht van het model heeft dezelfde gladheid. Goede compositie, echt.”
    Zo! Ik vind het ook een prachtige foto! Kus xxx

  23. ow Babs dank u wel 🙂
    groetjes
    xxx

  24. Zotmooi!!!
    Ge zijt een écht natuurtalent Pauline!!:)
    Xx

  25. wow!

  26. Deze foto vind ik echt wel prachtig!

    x

  27. amazing😀 , heel mooi hoor!

Geef een reactie

 
