The making of

Zondag had ik 2 shootjes , eentje met mister Sander 😉 en eentje voor de cheerleaders (site + boek +… en in galakledij aub ) maar eerst hier the making of … starring Mister Sander en Miss Pauline 🙂

4331

4307

4311

4228

4354

4231

en tussendooor kreeg ik ook gitaarlessen🙂 Ik heb nog heel veel te leren  ,amai !

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op maart 30, 2009.

15 Reacties to “The making of”

  1. Haha ja het was erg gezellig! Je hebt ook echt n onwijs leuke paps & mams die met alles mee hielpen! Ik kon het gisteravond niet laten om al even naar wat foto’s te kijken en te bewerken, dus ik zal wel snel wat opsturen.
    Ik had trouwens niet eens door dat dat filmpje gemaakt werd :’)

    x San

  2. Amai zulle superknappe foto’s!🙂
    Tof da je gitaar leert, ik speel dwarsfluit😀
    Je gaat da rap kunne hoor!😉
    Nu ga k nederlands leren,
    xx

  3. As usual.
    She’s amazing🙂
    Ik ga is beginne leren😦
    Morge mijn eerste exaam ;o
    Da’s echt superlaat : D
    Ma ’t zijn er maar vier.
    Dus da valt goe mee😉

    I love you

  4. Zo’n coole foto’s!:D<3

  5. die sander kon da wel goe he😉 ook mooie foto’s xxxly

  6. It looks fresh and young, like classic Pauline !

  7. zaaaaaleg!:D
    Welke kleur hebt ge?x

  8. Haha bij ons heeft iedereen die!:p x

  9. Haha jaah wie weet!;-) x

  10. @Sander : twas keileuk en ben razend benieuwd naar de foto’s 🙂

  11. Ha; die Sander heeft er werk van gemaakt; ook deze spontane platen zijn heel leuk. Kom maar op met dat fraais🙂

  12. Ziet er veelbelovend uit !

  13. het zullen zeker mooie foto’s worden xd

  14. waar jullie instaan, is dat ni van beaufort?
    x x x x

  15. voorig berichtje is van mij😀
    x ly

Geef een reactie

 
