Vlaamse televisie Sterren

Hier dan het filmpje 🙂

en nog foto’s

dscn40941

dscn4051

dscn40091

~ door Pauline Grossen op maart 31, 2009.

25 Reacties to “Vlaamse televisie Sterren”

  1. Tof filmtje en ik steun jeugdprogramma’s zeker !!!

  2. Hah super gedaan! Dat kunnen ze wel aan je overlaten. Volgende keer is JAM er vast bij!🙂

    x

  3. Echt super geweldig prachtig goed… gedaan plien!
    Da moet daar wel tof gweest zijn!
    Enne Da lukt vast wel om Jam daar bij te doen🙂
    xx

  4. Leuk en goed gedaan!

  5. Hilde is toch een grappig figuur zenne!😀

    Goed gedaan Choezie!

    x
    BCFE

  6. Good job, Plien !!!

  7. Je was zo mooi ;o
    Medu haar & u klere enzo😀
    Ik hou van je

  8. das een kei schoon kleedje😉 we stemmen zeker als jam er bij is zenne xD xxxly

    nele en laurence

  9. Haha super filmke!
    en leuke foto’s😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  10. dank u iedereen : -)

  11. wuaw wat kun je dat tog goed he !!
    loveyou(l)(l)

  12. MooiiMooiMooi!!:D
    x

  13. je doet het super ! you’re the queen of the jam !

  14. Heel goed gedaan Pauline, je ziet er zo relax uit tussen al de bv’s! Je hoort er gewoon bij ! Proficiat

  15. Cool! Heb je al die sterren ontmoet? Echt heel erg leuk! (Ik heb je trouwens al vaker op televisie gezien: Zo is er maar één de cup)

  16. Bij wa?:px

  17. Ja Fleur , het was super zalig !!!
    Bedankt voor je bericht !
    knuff

  18. Aah ja😀

    xx

  19. Neeee😀 xxx

  20. slaapwel xx

  21. Ik zag pas net dat je met ook tussen je “blogroll” hebt staan! Ik zal je gauw eens terug linken… Wacht even… Klaar! Ga maar eens kijken tussen mijn links: je staat er ook tussen! x

  22. Leuk filmpje. Ik heb het op tv gezien, moet leuk zijn om daar rond te lopen (:

    Hilde de Baerdemaker vind ik toch een zalige actrice, zé^^. (LOUISLOUISEEE<3 :p)

    x

  23. Mn pa zat ooiit is naast Hilde by de kapper (:

  24. Oeee geweldig!
    Ziet er echt leuk uit,, je zal je wel goed geaumuseerd hebben!😉

    xxx

  25. Bn je ook geselecteerd voor Phildar ? (:

Geef een reactie

 
