1 april

Hebben jullie leuke grapjes gemaakt voor 1 april ? ik was niet veel thuis want ik moest naar Brussel dus heb ik niet echt iets gedaan🙂 Op school moesten wij voor frans op de grond gan zitten en kregen dan zo les 🙂 Voor de rest niet echt iets speciaals … mijn PC is wel 3uur lang gecrasht , kon niets doen , aan en uit knop ging niet ! En ik kom terug van Brussel en alles is normaal… of dat iets met 1 april te maken heeft weet ik niet !

Nu aan jullie  ….

en hier een paar lollige foto’s🙂

_mg_4622

24-25-03-012

hotdog

img_4907

~ door Pauline Grossen op april 1, 2009.

22 Reacties to “1 april”

  1. Ook niets gedaan ! Maar de dag is nog niet om😉

  2. je foto’s 🙂 grappig!

  3. hhi ,
    zo grappige fotos.
    Ik heb ook niets uitgestoken voor 1 april (=
    dikke kuss
    Ezraa.

  4. haha die laatste vind ik goe :d
    kheb ook nks gedaan
    loveyou(l)(l)

  5. Leuke foto’s
    ma k’had die al gezien😦😛
    Ze zijn wel LOL!!!❤.

  6. i know kvond zo geen foto’s die echt erbij paste bij 1 april hahaha🙂

  7. Ik heb een tip voor volgend jaar:

    Als je mama je komt oproepen, zeg dan:
    ‘Ma alle mama da meende nu toch ni dat ik moet opstaan Ö,
    t’is geen school ze, t’is 1 April! Kom laat mij maar liggen.’😀

    Ik garandeer ni dat et werkt🙂 ma je kunt maar proberen😉
    Nog veel 1 April plezier ^^

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff!

  8. Hehee lolle foto’s🙂
    xxx jtm!

  9. Ik vind jou (en jouw foto’s) erg inspirerend. Daarom leek het mij leuk om een soort van “interview” met jou te doen (je bent tenslotte een model: dé droomjob van heel veel meisjes) via de mail voor op mijn blog. Stuur je even een mailtje of je wel of niet meedoet? (girlyengeeky@hotmail.com)

  10. fieke : ik vrees ervoor 😉

  11. Hejkes egt grappige foto’s die hondjes
    edde gy eigenlijk huisdieren !! :)xx

  12. jaaaaa 1 hond filou, 1 kat Sacha en 1 hamster zafira 🙂 jij ??

  13. Haha xD die foto’s zijn echt geweldig!
    Mama ad me vanmorge serieus liggen,
    Ik ws onder en kwas met de hond aant spele,
    omda k me verveelde, en mama kwam ook onder,
    en die begon zo ineens, seg Janne, wa ebt gij uitgespookt?
    Kijk nr uw broek, ziet ge da ni? da’s daar kweeni oe rood, dr zit niks anders op dan ze uit te doen e, ga ma nr de badkamer, en toen zei ze 1 april, Jha zo begon mn ochtend vandaag xD vr de rest ben ik eigenlijk nog goed gespaard gebleven🙂
    x

  14. Hihi die foto’s🙂

  15. Fantastisch!
    En die foto’s hahahaha!

    x
    BCFE

  16. Hey surfbabe!😉

    Geweldige foto’s joh!😀

  17. haha ik heb ook niks gedaan voor 1 april..
    Haha die foto’s zijn echt super😄😀
    x

  18. superfoto’s en da van je computer, zaddn da gezegd opt nieuws da da ging gebeuren op 1 april🙂
    by my ist nie gebeurt omda me pa der etwa mee gedaan eeft ofzo :p
    en weetj nu al ix vo de vacance?
    wanneer benj in oostende?
    ly
    x

  19. Foto surfen is echt wel tof:P

    Xxx Kim

  20. Ik heb niets uitgehaald, maar m’n zusje had wel de klink van m’n slaapkamer vol vaseline zitten smeren ^^ .
    Die laatste foto is grappig =D !

  21. Op school bij ons is ook niet echt veel gebeurd op 1 april,
    alleen zei één leerkracht zo toen we binnekwame & we de agenda inschreve: “schrijf op: toets……” En heel de klas natuurlijk in paniek dat we een toets zouden krijgen maar dat bleek dus een grap te zijn!
    Grappige foto’s! Vooral de tweede & de laatste vind ik geweldig! :d

    xxxx

  22. Voor meer gekke foto’s ga maar kijken op pagina bric à brac hihi ik ben net terug gaan kijken , twas lang geleden , ik moest vree veel lachen zo stupid foto’s soms 🙂
    xxx

Geef een reactie

 
