Lente bij Kiabi

Shootje gehad voor Kiabi waar ik heel veel kleren moest aandoen , eerste deel nu te zien in alle winkels in Frankrijk

iuu

iuuu

oi

uu

bx713_1_zc1-copy

cc280_1_zc1-copy

~ door Pauline Grossen op april 1, 2009.

23 Reacties to “Lente bij Kiabi”

  1. cute !

  2. looks like Spring and Summer !

  3. Leuk dat je nog af en toe opdrachten hebt voor kleding maar kiabi, C&A, JBC of promofashion allemaal mooi maar het zijn altijd dezelfde genre foto’s natuurlijk! Geef mij liever je speciale foto’s !
    lyou

  4. Ik begrijp je wel Eline, ik vind dat ook 🙂 Daarom zet ik hier ook niet alle foto’s van opdrachten op🙂 Want het is idd altijd hetzelfde , enkel de kleren veranderen 🙂 En hier was het zelf héél simpel : geen make up , geen kapster , niets …. Gewoon kleren en lachen maar…..maar w8 maar af morgen ofzo krijg je een WOW foto te zien 😉

  5. maar toch snoezig🙂 Kan da zijn da ik je heb gezin maandag in Het Hotel ? Ja toch ?

  6. Krijg van die laatste foto toch wel helemaal een zomergevoel!😀 Cute!

  7. lieverd🙂
    dankje voor je lieve berichtje in m’n gastenboek !
    en idd het was supper om met jou op tv te komen !
    hopelijk mag dat nog is hé !
    en deze foto’s zijn echt moooi ö
    zo leuk van je (:
    knuffels xx

  8. Zeer mooie foto’s Pauline.
    Ik hoop op een heel mooie toekomst voor u, je hebt het in je mars.

    Mvg,
    Rudy Gybels

  9. Weeral,
    eenvoudig maar mooi🙂
    Ik hou van je!

  10. Echt prachtig! ^^
    Hoe doe je dat toch altyd, zulke mooie foto’s…;-)
    Cya soon & kzit byna aant zeetjeeee.:) X❤

  11. Mooie foto’s🙂
    Mijn vakantie is vandaag begonne, mijn laatste examen ghad, en dan gn shoppen, d’een klerenwinkel na d’ander klerenwinkel🙂
    x

  12. die laatste is super cute😉 met hk xxly

  13. die 1ste foto is zo schattig!:D x

  14. neh dat gaat niet😦
    wel spijtig hé !
    maar ja, daarom is er gelukkig een gastenboek (:
    en ik heb ook wel skyrock !
    ik heb je daar toegevoegt als vriend,
    ma je moet nog accepteren !
    xxx LY !

  15. AH ok maar ga nie veel meer daarop🙂 kan anders nie volgen met al die vrienden aanvragen 🙂
    Had gij examens ? ikke nie , ben net terug van Brusssel hab daar een casting 🙂
    xx

  16. wauw echt mooje!!
    die laaste is schattig !
    loveyou(l)(l)

  17. Cutie!<3.

  18. En iemand leuke 1 April grap gehad ??? Wij moesten op school bij frans allemaal op de grond gaan zitten en kregen zo les🙂 maar voor de rest …. ja mijn PC is 2 uur lang gecrasht …ik kon niets doen… en opeens startte hij terug … of dat iets te maken met 1 april weet ik niet 🙂 en jullie ????

  19. Neee bij ons is er niks leuk gebeurd ofzo voor 1 april😦 :p
    hihi.
    De foto’s zijn keifun ^^
    xxx ly!

  20. Haha je pc had 1 april kuren😀 wij wilden iets maet mekaar uit halen, maja ik schoot direct in de lach, en we zijn gaan shoppen, had vandaag laatste examen, en we waren zo heeel zot aant doen, je wilt ni weten wa we allemaal bezig waren xD

  21. Dat roze is precies wel DE kleur héé nuu??

    x
    BCFE

  22. Leuke foto’s, maar ook ik zie liever die ‘speciale’, bewerkte foto’s voor andere dingen dan winkels^^.
    Maar ze zijn wel leuk (:

    xx

  23. Eline had wel gelijk,, maar toch vind ik het heeeele mooie foto’s! xxx

Geef een reactie

 
