Het Hotel

Nog een JAM reportage gehad ! Hier kun je het bekijken 🙂

Vodpod videos no longer available.

Maar ook op maandag avond kon je mij eventjes zien op VT4 in de uitzending Het Hotel🙂 Hier stukjes ervan , goed kijken é 😉

en feeeeeeeeeesten tis vakantie !!!!!!!!! Ben ons op school waren er de 100 dagen  en het was suuuuuper 🙂 ik heb wel verf op mijn haar gekregen en 1000 confetti’s overal🙂 Soms kwamen ze in de klas binnen en kregen we IK BEN ZOT op ons voorhoofd geschreven , twas gewoon keicool :-)  Veel gelachen en nu ga ik voor  2000%  van mijn vakantie profiteren🙂 En ik begin NU … ik heb al een afspraak bij een vriendin thuis , we gaan dansen 🙂 want morgen nemen we een DVD op ! OMG !

~ door Pauline Grossen op april 3, 2009.

21 Reacties to “Het Hotel”

  1. Opnieuw een super reportage en met zoveel plezier gemaakt, ikzelf had heel de tijd een glimlach van jou zo bezig te zien !

  2. Amai zeg, supermooie reportage, Je doet da goed! (khad t dr straks al gzien p facebook :p) En amai ja je komt wel vaak in beeld! Tws dr ng al drukjes! en da liedje vind k kei goed😀
    x

  3. Oja en kheb al vakantie vn woensdag, en een tijdje geleden hadden we ook 100 dagen, buiten wat lipstick op mn gezicht, ben k gespaard gebleven xD een veel dansplezier, je gaat da goed doen morge, en veeeeel plzier in de vakantie!
    x

  4. pietzak ! van woensdag al🙂 Maar ja khad geen examens dus ja , mag blij zijn zeker é ! allé jij ook veel plezier , kga repeteren , tot vanavond !!!!
    dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  5. hehe ja tis vakantieeeeeeeeeeee😀
    ja mn examens zijn wel gegaan (:
    maar khad er ma 2 hé😉 maar 2 mondelinge (mn hoofdvakken ;))
    dus jah😀 & vn de vakantie worden die punten dan per brief opgestuurd ^^
    kben s benieuwd :p
    &; die vn u oe zijn die gegaan? :p
    veel plezierrrr in de vakantieeee😀 ♥.loveyou’

  6. Hihi grappig dat je je mama voor de camera hebt kunnen krijgen

  7. Jha kheb dr hard vr moete werke e, wnt khad vn alle vakken examen, en kheb mn rapport gehad en tws heeeeeel goed, dus ben k blij e, en repeteer goed, tt vnavond x Byeeeee

  8. Leuk! Ik heb je trouwens een mail gestuurd, dat ik je wou interviewen. Kan ik de vragen gewoon naar die emailadres sturen?

    xx

  9. Jij ook véél plezier in de vakantie!:D
    een tijdje geleden hebben wij dat gevierd😀 echt onozel!x

  10. hahaha ja é nelleke en ze wou niet ze ! en ze had zo tegen die cameraman gezegd : nie uitzenden é 🙂😉 hahahaha
    @ Josephine ; ja hoor 🙂

  11. wauw leuke filmkes
    en bij het tweede das een kei goe lieke he😉
    loveyou(l)(l)
    en geniet van u vakantie x

  12. ji ook veel plezier deze vakantie he ;-)xxx

  13. Wauw, super hip !!!!!!!!!!!!

    Heb je nu al vakantie ?? :O :O :O :O :O :O (En ik ga maar door..)

    Ik heb volgende week vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag vrij en 2 weken later heb ik 1,5 week vakantie en dan kamp maar nu moet ik nog naar school😦

    x Martine
    Enne, geniet van je vakantie !!!

  14. Plientjee<3
    VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!<3 & kziie je bijna weer trugg! & kga de 8ste naar ketnetpop hé !😉
    iloveyouuu! x

  15. C0eeewll !! Paulin gyy zyy gwnn Groaaaafff !! xD L0o0eeffJoUuuwww !!

  16. Zyy iisz Gewoonn Affjeess Niieet te Geloveee Da Meiissjjee iisz SupeerDupeeerMegaaafantastiiszMoooiiKnapp…( iCk kan zo veel zeggen )

    Beessttiiee x

  17. dank u Lejla🙂😉
    xxx

  18. Haha echt sjiek!
    je doet da supergoed ze!
    haha je mama interviewen😉
    t is vakantiieeee!! miijn examens zijn eindelijk gedaan😀
    khad ook een heel goed rapport dus daar was ik blij om😀
    geniet van je vakantie en tot snel!!
    ikmisje<3
    x

  19. Whaha kei coole filmkes
    Je mama in JAM xD

    Ocharme heb compassie ‘Mamie’
    Ma t’is echt kei leuk!

    Ti♥Amoo!_<33.

  20. ocharme é mama🙂 twas zo opt einde en wij zo met de cameraman voor de grap naar haar, ge ziet zo dat wij aant lachen zijn en zij zo daarna ge gaat da toch nie uitzenden é ??? En hij nee nee en toen zag ze JAM omg :p:p hihihi twas ons klein aprilgrapke voor haar 🙂😉

  21. Ja blijkbaar wel xD❤.

Geef een reactie

 
