DVD

Zaterdag moest ik voor de cheerleader op den dijk zijn omdat wij daar een paar dansjes moesten opnemen voor een DVD die binnenkort uitkomt !  Het was toch een fris windje maar enfin , het was héél leuk , we moesten dansen in een zwart jurkje met hoge hakken Ö en dat ging niet zo goed tijdens de repetities 😉 gelukkig had onze captain gezegd dat wij een 2de paar schoenen mochten meenemen  : platte ballerina’s haha ! En dat ging veel beter !  Ondertussen was er al veel volk op den dijk naar ons aan het kijken  en op het einde kregen wij ook mooi een applaus  !Ik ben benieuwd naar de dvd amai , een foto sessie hebben wij ook al gehad 🙂 Omdat ik  een fotoshoot had toen de girlz het liedje hadden geoefend en ik het dus nog niet kende , moest ik in 2 dagen tijd zorgen dat ik iemand vond om het mij aan te leren ! Gelukkig kon ik rekenen op Bo (zooooo lief) en Pradthana …

Zaterdag namiddag was ik dan uitgenodigd voor de opening van een snoepenwinkel  , lekkerrrrrrrrrrrr  :-)De plaatselijke paparazzi ’s waren ook daar 🙂😉

74

65

878

Vandaag heb ik dan een super lange fietstocht gemaakt langs de zee (zo mooi !! ) en daarna zijn we iets gaan drinken in Westende in Het Hotel (van VT4) ! Het zat boemvol ! ocharme die koppels wisten alweer niet waar eerst beginnen 🙂 En nu is Mell naar hier aan het komen en ze blijft slapen , allé slapen  :p ik vrees dat wij morgen kapot zullen zijn 🙂

698

~ door Pauline Grossen op april 5, 2009.

20 Reacties to “DVD”

  1. haha amuseer je daar ee🙂
    en bekyk je mails ook ng es🙂
    x

  2. khou van u eh zusje!

  3. Leuke post!
    mooi gedanst alle 2!❤.

  4. I like the colorful photos and the video.

  5. Coole video!:D
    Veel plezier in de vakantie hé!:D
    xx ly

  6. Amai u dansen wordt met de dag beter en beterr!!!!❤

    En nu heb ik zo’n zin in de snoepjes…

    x
    BCFE

  7. Amaii, dat dansen gaat écht goedd!<3
    ‘hhii Lynn, ik ook ze, diie snoepjeess ;o
    ilveyou!<3

  8. haha toftof😀
    oooh lekker snoep ö😉
    x

  9. Amai zeg gij kunt goed dansen & da ander meisje ook!
    & Die foto’s met da snoep zijn ook héél kleurrijk & mooi ( ik krijg honger als ik er naar kijk! )😀
    Nog een fijne vakantie!
    Vanaf donderdag kan ik wel heel de vakantie niet meer op je blog komen piepen want dan zit ik in Spanje!
    Amuseer je nog!
    xxx

  10. amai wat een lang bericht!
    Je kan supermoooi dansen! khad t al p youtube gezien😀
    Oooh hmmm snoep!!
    In de zomer ga k ook wel ns langs in da hotel🙂
    En je ebt trouwens een mooie pull aan op die foto’s met snoep🙂
    alleee veel plzier dan e
    xx

  11. Jullie kunnen goed dansen! Ziet er wel vermoeiend uit trouwens😉

  12. is het ook Sander ! 2 uur training en ik ben kapot !🙂 hahah als ge nog eens komt zal ik het u leren 😉

  13. Pauline ?

  14. Super goed !! gedanst !! ik moet stiekem toegeven dat jij beter danste als dat meisje
    die kon natuurlijk ook goed dansen maar jij sprong er nog dubbel en dik uit hihi xxx M

  15. ow dank u Paulientje maar kmoe nog veel leren é ik dans maar sinds een paar maanden en dat was de eerste keer dat ik dat dansje leerde🙂

  16. I sent you another e-mail😦

  17. amai goe hoor, da laatste dandje is da nie vanblack box i’ve got the power ? wij hebben daar ook een dansje op hihi😉 xx

  18. Graaf ! Mooie foto’s weeral ! xx

  19. wauw kei leuke dansjes😮
    en mmmmmmmhhhh snoepjes :d
    en haha optijd in u bed he😉
    loveyou(l)(l)(l)

  20. Supertoffe dansmoves!!
    Ik begin al te watertande vn al da snoep!!
    Xx

Geef een reactie

 
