Ketnetpop

Vandaag een massa’s coole dag gehad samen met mn vriendin Sara zijn we naar ketnetpop geweest omdat we in de promoteam zitten 🙂 Het was suuuuper leuk !!!! Leuke nieuwe mensen leren kennen (zoals Fay) en natuurlijk al mn vrienden van ketnetpop terug gezien é zoals Matt , Yuri en Jessica ! Daarna zijn we nog iets gaan eten bij den Da🙂

ketnetpop-2-008

ketnetpop-2-167

ketnetpop-2-192

en dan in het terugkeren konden we het niet laten en hebben wij bijna héél de tijd gezongen 😉

~ door Pauline Grossen op april 7, 2009.

26 Reacties to “Ketnetpop”

  1. TWAS EGT DE MAX!!!!
    en donderdag opnieuw en voor jouw ook morgen🙂
    amuseer jee ee!
    en tot donderdag
    enja de foto me Matt is mmmooii ^^

  2. ooh das kei leuk!
    en alle 2 super mooi gezonge!

    Ti♥Amoo!_<33.

  3. Een pizza van den DA had er altijd ingekunnen zenne😛

    hahaa,, t’was precies leuk!
    Gooeedddd zzoooooo❤

    xx
    BCFE
    Mahal kita

  4. hihi leuk gezongen xD😉 xxxly

  5. Wahaa zotte dozen😀
    Wat moeten jullie zoal doen int promteam?
    En mooi gezongen zenne🙂
    x

  6. we moeten lichtjes uitdelen in het begin 🙂 dan mogen wij het optreden zien en dan moeten we flyers uitdelen enzo , wel leuk ze🙂

  7. jaaa superleuk🙂
    en da filmpje is wel sjiek, ondanks de niet perfecte kwaliliteit klinkt egt wel zuiver🙂
    mama vond et ook mooi ^^
    twas super plien x
    tt donderdag!

  8. Cool!:D
    xx3

  9. zag er precies leuk uit!
    echt kut, heb ook gewonnen met die wedstryd en dan moest je voor 6 april terug mailtje sturen met je naam enzo .. en ja ik had er voor al gevraagd van hoe je me de trein tot zuiderkroon kon enzo en ik kreeg geen berichtje terug, dus heb pas op 6 april mail gestuurt met m’n naam en gsm nr enzo. dus nu mag ik niet meer mee doen denk ik :s nu ja het is toch al te laat hé, gistere was de eerst dag
    hebbe jullie eigelyk ook de ketnet poppers allml moge ontmoette?

    amuzeer je voor de rest xx

  10. zag er precies leuk uit!
    echt kut, heb ook gewonnen met die wedstryd en dan moest je voor 6 april terug mailtje sturen met je naam enzo .. en ja ik had er voor al gevraagd van hoe je me de trein tot zuiderkroon kon enzo en ik kreeg geen berichtje terug, dus heb pas op 6 april mail gestuurt met m’n naam en gsm nr enzo. dus nu mag ik niet meer mee doen denk ik :s nu ja het is toch al te laat hé, gistere was de eerst dag
    hebbe jullie eigelyk ook de ketnet poppers allml moge ontmoette?

    amuzeer je voor de rest xx

  11. Oh lijkt me tof🙂

  12. Leuk filmpje hihi😉 weet je wat ik het beste liedje vind! HET IS EEN NACHT , die je normaal alleen in films ziet …. I LOVE You! tot zaterdag schatteke

  13. WAAAAAAH WAT COOOL =D
    Maar dat wist je waarschijnlijk al😉

    xx

  14. Leuke foto’s en mooi gezongen!

  15. ik was inderdaad ook gewonnen en kreeg mail erna hebben ze niets laten weten
    en dan ik natuurlijk blij allemaal voor niets

    heel leuke fotos en hoop dat je daar een fijne tijd hebt

  16. zo erg voor jullie allemaal die dan geen mail meer kregen!
    enja… we hebben ze ontmoet!
    xx

  17. haha leuk😀
    was t concert dit jaar weer zo mooi als vorig jaar?😀
    x

  18. ja twas mooi🙂
    ma vorig jaar vonk et lik toch ng net ix mooier ^^
    ma nu wast ook SUPER!
    twas gewoon anders, vorig jaar veel groepsnummers en nu bijna gene… buiten jessica zingt iedereen eens alleen!
    dusja… tis gewoon anders…

    x

  19. Maar Jessica zingt toch ook alleen? Met het nummer ‘Vijftien’?

    x

  20. aa aja oke🙂
    ma wy moestn 15 min van tevoren alweer naar beneden ee🙂
    voor kalenders enzo uit te delen, ma idd nu dajet zegt🙂
    aja ok iedereen zingt dus alleen…

    x

  21. kvond de groep vorig jaar leuker😀
    allé da’s mijn mening é😉
    ik mis dit jaar toch wel Emma en Bab erbij, vind je nii?😀
    x

  22. ben net terug van ketnetpop voor de 2de keer en nu was al veel beter zenne 🙂 twas nu premiere met pers enzo en mocht ze interviewen é , twas zalig met receptie daarachter enzo ! morgen terug ! ben wel kapot amai ….
    xxxxx
    ly all
    super spijtig voor jullie die geen mails meer hebben gekregen😦 hopelijk volgende keer beter 🙂 zo en nu slaaaaaaaaaapen ! morgen weer vroeg op😦

  23. Jhaa iedereen moet om 10u,ik om 13u30 …🙂 x3

  24. Veel plzier vndg plien!
    en kzal me volgend jaar ook kandidaat stellen😉
    x

  25. twas zaaalig vandaag ^^
    wel superzwaar, kebjegraag meisje!
    friends forever!
    kebkegraag x

  26. mooii
    en matt is gwn overmooii enz..
    een lekr ding!!!

Geef een reactie

 
