Meuuuuuuuuuhhhhhh

Ik ga je een groot geheim verklappen 🙂 Heb je je altijd al afgevraagd wie de super sympathieke koe is van milka  ? Wel de foto’s zeggen genoeg maar pshuuuuuuuuut niet doorvertellen é 😉 beloofd ?????

k5

k6

k41

k8

~ door Pauline Grossen op april 10, 2009.

24 Reacties to “Meuuuuuuuuuhhhhhh”

  1. Aha!!
    Kad al zo een voorgevoel!😀
    Kad et kunne wete é!
    Wedde da et nu 10 keer beter verkoopt!😉
    Xx

  2. You’re sooooooo cuteeeeeeeeeeeeeeeeeeee❤

    x
    BCFE

  3. Echt waar =O??? Grappig!

  4. Hahahaha!

  5. beloofd ;D

  6. moa me liefste koetje toch !!!!

  7. aha zo schattig!:D
    xx

  8. Zotte doos!❤

  9. haha zaaalig🙂
    de casting was al leuk ma da ziet er ng leuker uit🙂
    oe wast meid?
    adje ook koehoofd op?
    x

  10. @ sara : ja en dat weegt nogal ze !!!!! Eerst dachten ze dat wij kids dat niet aan zouden kunnen omdat die madame van de casting het had getest en ze vond da veel te zwaar en ook je kon er niets door zien, na 2 minuten moest zij uit dat hoofd zei ze , zo eng vond ze het! Daarom hadden ze eerst gedacht zonder de hoofden te doen maar dan hebben wij dat toch geprobeerd en het lukte ( het was wel super warm en héél zwaar maar ik ben superwomen é ;-)! Het was zo een half uur draaien en 15 m pauze … véél water drinken, veel snoepjes en milka chocolade eten en terug draaien🙂 maar wat hebben wij gelachen !! amai 🙂

  11. ow, how cute !
    I don’t think anybody could work
    that outfit !

  12. ja da kank geloven datj veel gelachen hebt🙂
    ale we zullen zkr nat spotje kykn ee🙂
    wnr komt et uit?
    en amuseer je ng ee in antwerpen vandaag!
    kebjegraag x
    we love koetjes😉

  13. Wahaaa xD
    Khad t kunne denken!
    Ben benieuwd as t spotje p tv komt!!
    Zotte doos😄
    Veell succes op je casting vndg,
    en laat t wete as je door bent e, ma da zal wel!
    Meeeeeuuhhh (mijn nieuwe groet :D)
    x

  14. Echt een leuk koetje…hehe

    xxxx

  15. ik vind u wel supper schattig zo (;❤

  16. so sweety hihi echt leuk hoor ;-)xxx

  17. Haha, die foto’s zijn wel leuk ;D .
    Het spotje wordt vast leuk (:

    xx

  18. haha super grappig😀
    die pliien toch é xD😉
    hoe was de casting van Naked?😀
    xjes LY

  19. haha binnekort loopt iedreen zo mee da pak over het straat x)
    en jhaa zene beloofd
    loveyou(l)(l)

  20. & Ik wil nog groeien!😦
    & Daar ben ik volop mee bezig ;p
    Haha : D
    Ik was de jongste van mijn groep ;p
    Da was echt grappig
    Die waren allemaal 16-17 jaar ;p

    Maar ja,
    jou kunnen ze altijd gebruiken.
    Denkt ge nu echt da ze zo’n bekend meisje nie mee gaan laten lopen? ;o Dan zijn ze daar echt wel gek geworden ;p
    Ik hou van je!

  21. Nu bennuk mee wie dat da is :p
    hehe zo komiek😀
    ♥ly’

  22. Whaha! Zal lekker warm zitten zo’n koepak😀

  23. Kzie men broer der al instaan op de speelpleinwerking. hihi die moest een ontsnapte koe weer binnensteken:p
    heb ik jammergenoeg nie meegemaakt, maar vond et toch grappig. en pauline ge zijt de leukste koe ooit
    X

  24. hzhahahah😀 Zo schattig!🙂
    Ik had ook al zo een voorgevoel ma da pak staat u prima, Pauline!🙂

    xxxx

Geef een reactie

 
