Cinderella

Shootje gehad vorige week … prachtige omgeving , kledij van een super styliste …. ordeel maar zelf 🙂

5245

4521

backstage foto’s :

28

9

~ door Pauline Grossen op april 12, 2009.

29 Reacties to “Cinderella”

  1. Die eerste is echt mooi!
    & hoe was bij jou de casting?;-)

    xx

  2. that picture is so pretty !

  3. oei :s bij mij waren het zo allemaal 15-16-17 jarige :p & ik stond daar als bijna enige 13-jarige want Xenia was daar ook maar had haar ni herkend :p .
    Voor de rest ging het tamelijk goed🙂 x

  4. Oh dat is wel cool!

    Mooie foto’s!

    x
    BCFE

  5. Super lief!
    Knap gedaan!

  6. oo tis supermooi🙂
    is da van in da hotel in Brugge?

    xx

  7. super mooi ik wil dat kleed hihi
    xxxxxxx

  8. Suppeééérr moooi! ;o
    iloveyouu<3

  9. Wauw echt super! De jurk is echt supermooi! Love it❤

  10. Mooie foto! De 1ste foto😀 xxx Iloveyou !

  11. wauw mooje fotooss
    da kleed is prachtig
    u haar is prachtig
    gij zij prachtig
    een prachtige omgeving
    wa wilde nog meeer??
    loveyouuuuu(l)(l)

  12. amai zeg!
    Plien dé nieuwe assepoester😀
    Die eerste is supermooi!
    en prachtige jurk!🙂
    x

  13. Oh zot!
    Zo’n mooie foto’s! ;o
    Ik hou van je!
    & Ik heb je nie gezien eh gistere😦
    Alleen Jelka & Nessû🙂

    xxx

  14. zone toffe shoot😉 kleedje en je haar is super :-)xxxxly

  15. ik weet het nie ;P
    we’ll see.
    ma da zag er volgens my echt dom uit.
    met dieje gips enzo ;p
    maarja.
    hoe was het byu schatteke? (l)
    kheb nessû nog gezien,
    vlak na die shoot,
    ze had haar make-up nog aan.
    ma gy waard al vertrokke.

    i love you! (l)

  16. zo’n kleedje wilde ik als kind altijd al hebben (=
    X

  17. ik ook😉 twas mooi zenne 🙂

  18. Plien, where are you ?

  19. wouwieeeeeeeee,,
    plien zo’n mooii kleed daj mocht aandoen!
    ♥ly’

  20. haha, yes : D
    still growing.

    i love you (l)

  21. Zo een ‘fuif’ enzoo :p ma het is nog ni zeker dat het in de cinema komt🙂 x

  22. Prachtige foto’s!
    Voor wat was die shoot?
    x

  23. Die eerste foto is echt mooi!
    Goed gedaan (:

    x

  24. Mooi idd! Die eerste foto is super. U haar vind ik ook heel mooi zo met die krulletjes.
    x❤

  25. Supermooooii!!!😀
    x

  26. de 2de is knap als foto. Minder saai en minder mooimooi. Interessanter.

  27. Fantastische foto’s!!
    Zo blijven maar komen!
    Ni normaal!😀
    Xx

  28. Die eerste is inderdaad prachtig,
    ma ook die andere zijn supermooi!
    Oooh ik zou oook graag zo es foto’s van mijzelf wille om t maar gewoon es te zien hé🙂
    xxx iloveyou!

  29. Wauw wat een super mooie jurk, en je haar is zo mooi(en lang:P)!

    xx Jeske.

Geef een reactie

 
