Scruples III

Ik heb  nog massa’s veel foto’s van oa Scruples en verschillende nieuwe shoots en opdrachten 🙂 Ik heb het ook super super druk gehad al tot nu toe🙂 Zaterdag was ik bijvoorbeeld zoals elk jaar op de casting van de kammenstraat en ik zag al mijn vriendinnen terug , het was een gezellige boel🙂 daarna zijn we nog iets gaan eten samen🙂 In de namiddag had ik dan een opdracht met Nessû voor een kinderboetiek met merkkledij ( IKO, Pirouette en vingino) Het was super zalig en ik heb al foto’s gezien , amai…echt mooi ! Zondag had ik dan een shootje voor een catalogus van t-shirts…. en de week die nu komt is ook goed vol…dus mogen jullie nog héél véél foto’s verwachten maar ik heb er nog van mijn vorige shoot … dus begin ik eerst daarmee🙂 Scruples met Julie 🙂

kl9119

kl9106-2

en backstage foto’s🙂

_mg_9086

_mg_9090

~ door Pauline Grossen op april 13, 2009.

25 Reacties to “Scruples III”

  1. super mooi woow ik ben eerste xxxxx ly

  2. sgoon super mooix

  3. dank u 🙂😉
    xxxxx

  4. hihi komde gy op netlog of ben je der al op ??

  5. nee ik ga weg nu ! ik was er daarnet :p
    xxx

  6. mooi😉 zo te horen sta je niet stil xxly

  7. Super mooie foto’s plieeen! en ik heb ook al foto’s gezien zijn kei goed hé! hihi! Iloveyou x en je bent echt een topmodelletje x

  8. mooie foto’s!!:D x

  9. ik heb de foot’s van Nessû en jou gezien wel ik vind de kleuren prachtig maa rom eerlijk te zijn vind ik het laatste kleding stuk het mooiste;))) van IKO zwart -wit

  10. superfoto’s meid x
    amuseer je ng deze week x
    ik vertrek morgn vo 4 dagjes iop reis :p
    bye
    x

  11. Zelf getrokken😀 haha x

  12. ‘kwas mij aant vervele😀 en dan mijn fiets genome en wa foto’s gaan trekke ^^ x

  13. Haha dnakuu!:Dx

  14. iloveyou sis! (l)
    gy kykt dan is voor my eh? ;D x

  15. T’zijn echt weer super foto’kes
    en kijk al uit naar de rest😉

    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  16. Leuk! Die laatste! O+

  17. Supêr mooie foto’s!
    Je ebt t echt wel druk!
    maarja dat is wel fijn eigenlijk!😀
    x

  18. Zaligee foto’s x

  19. Supermooie foto’s😀
    en ge zit precies nie stil in de vakantie😉
    x

  20. moooje lieveke
    weloveyou jobke en mirthe(l)(l()

  21. Hjee Pauline ,
    Kheb gisteren 17/4 mn eerste casting gehad (:

  22. Voor phildar zekers ???
    ik zal duimen 🙂😉
    xxx

  23. Tzijn echt toffe foto’s!
    De laatste is mijn favoriet!!
    Xx

  24. Mooie foto’s! x

  25. Jhaa idd voor Phildar (:
    Dnk u !
    Maa er wrn echt veel modellen 45 fzoo Ö
    Ik d8 dt er maar 8 of 10 modellen gingen zijn x

Geef een reactie

 
