Streetkids

Vandaag heb ik het gewoon super naar mijn zin gehad :-)  Ik had een shoot in Brugge samen met een heleboel vriendinnen : Rani , Tessa, Camille, Lara, Free en Louise🙂 Met ons 7 hebben wij gewoon héél véél fun gehad 🙂 zoveel zelfs dat iedereen nog wou blijven na de shoot en dat wij met moeite afscheid van elkaar hebben genomen ! Lieve schattekes ik wil jullie zeggen dat ik het echt super vond om iedereen terug te zien en dat het één van mn plezantste shoot ooit is geweest (behalve wanneer mijn haar werd opgegeten door de geit maar bon hihi) En die lammetjes waren zoooo schattig hé!! Ik heb nog geen foto’s natuurlijk maar die komen zeker op de blog 🙂

Ook even Jan bedanken , de fotograaf en Evelyn voor de make up🙂 en de mama’s om de girlzzz te brengen é 🙂

eerste foto al binnengekregen , samen met Lara  :

lok

Ondertussen heb ik een foto gekregen van mijn shoot voor de cheerleaders 🙂 Meet tha girlzzzzz🙂 een deel van de juniors sportserve dancers 🙂 Zijn we niet cute ???

n1300650125_374276_931717

~ door Pauline Grossen op april 14, 2009.

21 Reacties to “Streetkids”

  1. Hhii, supper😀
    & die foto is ook supper schatteg hha😀
    ilyy x

  2. Super😀 ik kan niet w8en op de foto’s😉
    Suuuuper cute trouwens !
    x

  3. zo schattig!:D
    Ja kweetet … spijtig hé!
    Wij kunnen nog geen datum zeggen omda mn ma haar uurrooster nog niet heeft gekregen van haar werken!x

  4. ik ook ze!xD
    iedereen heeft examens hé😉 x

  5. Ooh super dat je hen terug hebt gezien
    Camille is zo’n schatje é op de foto’s te zien^^
    En die foto me die meisjes–> Qties!

  6. Coole Streetkids!

    K’wil je snel is zien dansen babe!❤

    x
    BCFE

  7. dank uuuu🙂 kheb al 2 foto’s gezien , cool ze 🙂

  8. Die foto met Lara is prachtig!
    xxx

  9. mooie z/w foto en…
    yes, you are all cute.

  10. ‘T is een mooie foto van de streetkids😉 x

  11. Superfoto ;o
    ❤ ily

  12. Hey Pauline, het was supercool gisteren. Jammer dat we zo vroeg naar huis gegaan zijn, voor ons mocht het nog superlang duren!!
    Inderdaad één van de leukste shoots die wij al hadden met allemaal lieve en toffe meisjes. Dank u en hopelijk tot snel!!
    Knuffels Rani en Tessa

  13. Amaiii jaaa die eerste PRACHTIG!❤

    xx
    BCFE

  14. amai kei leuk! super foto’s! k km net trug vn n vriendin, we hadde nachtje door gdn, kn mn ogen nu bna ni meer open houden xD ng veel plzier in je vakantie! en die mt de cheers is superleuk!
    x

  15. wauw moooie(l)(l)()(l)
    weloveyou jobke&mirthe

  16. Ziet er me echt een leuke groep uit ^^
    &; das echt wel een mooie foto, die eerste foto!
    Kben benieuwd naar de rest van de foto’s😀
    ♥loveyou’

  17. Kei mooie foto😀 het was precies leuk ?😀 hHah!😉
    xxx knuffies

  18. amai zo te zien worden dat kei schone foto’s allemaal😉 en het was precies ook heel leuk zo te horen🙂

    xxxx

  19. Leuke groep lijkt me dat (:
    En die eerste foto is echt wel chic gedaan. Keep up the good work (:

    x

  20. Cute is een understatement Pauline!!
    Xx

  21. Ommg die vind ik echt prachtig gewoon!
    Oei oei ,, een geit die u hare opeet klinkt nie zo goed :d xxx

Geef een reactie

 
