Josephine

Al een tijdje heb ik contact met Josephine en zij maakt altijd super coole dingen voor mij 🙂 onlangs vroeg ze of ze mij mocht interviewen🙂 Ze doet veel aan layout en ze zou heel graag voor een tijdschrift willen werken🙂

Ik vind wat ze gedaan heeft super geslaagd en ik vind dat ze enorm veel talent heeft en daarom mag ze op mijn blog 🙂 Dank u Josephine voor al dat moois🙂

pg1

pg2

kopfoto

~ door Pauline Grossen op april 15, 2009.

27 Reacties to “Josephine”

  1. amai!😀
    tis egt supr!
    Josephine, je doet da kei goed!
    Mooie lay-out trouwens!🙂
    x

  2. ja é , kvind dat ook 🙂 en dat mag gezegd worden é 🙂
    xxx

  3. Ze kan er wat van,,
    en leuk interview
    Ti♥Amoo!_<33.

  4. dank u schatteke , slaapwel🙂
    xxx

  5. WAUUUWWW SUPPEEEER!

    x
    BCFE

  6. Echt knap!! ze mag zo verder blijven doen ;-)) xxx

  7. Heeft ze inderdaad heel tof gedaan! Kan zo in een tijdschrift!

    x

  8. Leuk interview ook trouwens. Mailen met Heinzi gaat niet zo lekker, mijn mail komt in zijn spam :’) Maar we komen wel langs hoor!😀

  9. wat knap !
    Echt mooi gedaaan !
    een leuk intervieuw

  10. dank u🙂
    xxx

  11. Woooww, supper !:D
    Kzou zo zeggen dat het uit een tijdschrift komt ofso😀
    ilyy x

  12. cool gedaan xxxx

  13. Ziet er echt heel mooi uit en ook nog leuk om te lezen. Zou zo geplaatst kunnen worden;)

  14. egt suuuuper mooi!

  15. Ze is echt super!
    Echt goed gedaan van haar!:)x

  16. WAAAAAAH Echt super dat je het erop hebt gezet zeg =D
    En al die complimentjes! Echt zoo lief!

    xx

  17. Heeej!
    Josephine je bent echt zoo goed!
    heb ik geloof ik al een keer gezegt!!
    En ik ben het met pauline eens dat je echt zo goed bent =D
    xox’

  18. Das echt keileuk gedaan!
    &; die laatste foto is echt machtig bewerkt Ö
    echt mooi allemaal!
    ♥ly’

  19. qua taal en zinsbouw klopt het niet helemaal, maar de vormgeving is helemaal top!

  20. Ow, dit is inderdaad wel leuk gemaakt. Echt goed!

    x

  21. Zaliiiiig! : D
    Ik sta er ook op >.<
    Haha,
    ’t is echt supermooi gedaan!
    Love you sis❤

  22. Heel erg mooi gedaan zeg!

  23. Ik vind ook dat ze supergoed werk levert!
    x ly

  24. Oooh dus dat is Julie1 Ik zat te twijfelen tussen Jullie en Jelka.. Maar nu weet ik het dus kan ik de naam erbij zetten!

  25. supermooi gedaan!
    x

  26. Amai amai !
    Als ge later zo een beroemd model gaat zijn , ( jaja , ik voel dat gij echt groot model word ) gaat ge perfecte antwoorde op interviews kunnen geven, echt vlot! En ja , die layout is magnifiek! xxxx

  27. Het volledige online magazine is te bekijken op : http://fashiondiva.myv.nl/#

Geef een reactie

 
