Back to the 60’s

check die HK tas 🙂🙂 cool é  !

kz3-copy-copy

ouderwetse versie ?

draganized

~ door Pauline Grossen op april 17, 2009.

25 Reacties to “Back to the 60’s”

  1. Kei sjiek amai!
    Top zenne meid!♥.

  2. Mooie foto’s, Plien!;-) x❤

  3. DIE HK TAS IS UBBERMOOI
    EN OOK EEN SUPERMEGAMOOIEFOTO XXXlly

  4. danku girlzzzz🙂

  5. Gaaf deze! Doe mij de ouderwetse maar. Make up staat je ook prima!
    Je krijgt zeker nog meer foto’s van me, maar op het moment heb ik het even heel druk, dus nogal krap in de tijd om foto’s te bewerken.
    Ja Heinzi zal ik eens ff contacten, want het wordt ook steeds mooier weer!

  6. Superleuke fotos Paulinetje!

  7. kei leuk die ouderwetse vind ik de mooiste😉 hk tas is SUPER !!! ik heb ook zone ma groter. van waar heb je deze die is super CUTIE !!! xxx

  8. ik heb die kado gekregen dus kwee nie van waar🙂 mooi é 🙂
    xxx

  9. Hij is echt heel mooi! De tas is echt heel cutie! En je outfit vindt ik super! Je haar en make-up hebben samen echt iets speciaals!

  10. super mooie foto’s!!! ik vind ze allebij mooi! en die tas! amai super! x

  11. Supermooi schattie! ;D
    Zeker die tweede.
    Ik hou van je! (l)

  12. wooowww supersgoon!
    geweldig model
    geweldige kleren (vnwaar kmt dat blousje? :D)
    geweldige hk tas
    geweldige mu
    …. :D:)
    x

  13. Die zak!Ö
    Hahaa😀 x3

  14. De tweede vind ik het mooist!
    xo Julie

  15. Kvind die 2de toch moooierr hha😀
    iloveyou! x

  16. mooie foto’s😀
    x

  17. wuaw plien x
    ier zie je der superknap en veel ouder uit!
    prachtig!
    je tas is ook sjiek oor ^^

    xxx

  18. Laat die tas maar voor wat ze is; de combinatie styling + MU + Plien levert hier weer een knaller van een plaat op!!!

  19. Ik vind de onbewerkte versie beter!
    Maar het is wel een fantastische foto!

    x
    BCFE

  20. M’n zonnebrol Ö🙂 x LY

  21. Daar Nessû voor Move In mocht werken en ik nog een model nodig had hebben we jou gekozen😉 winkel was MOVE IN
    Visagie: moi😀😉

  22. De hk-tas is prachtig Pauline!!
    U haar is ook super stoer op deze foto!
    De eerste foto is mijn favo!
    You Go Girl!!
    Xx

  23. Ik vind de tweede het mooiste xD
    Die tas is geweldig & de foto’s ook !

    xxx

  24. zalige tas
    en kvin de ouderwetse versie het moojste
    loveyou(l)(l)

  25. Hi, nice post. I have been thinking about this issue,so thanks for writing. I’ll probably be subscribing to your posts. Keep up great writing

Geef een reactie

 
