Next generation Topmodels ;-)

Super leuke shoot gehad met allemaal bloedmooie en super lieve meiden : Rani , Tessa, Free, Camille, Lara, Louise en me🙂

20090414-133318

20090414-133527

20090414-140829

20090414-143040

20090414-154749

20090414-135816

20090414-160117

Fotograaf Jan Verbeke en MU Evelien Hacha

~ door Pauline Grossen op april 18, 2009.

24 Reacties to “Next generation Topmodels ;-)”

  1. Mooi! 1e en 2e mijn 2 favorieten!

    x

  2. tzijn echt leuke foto’s meid!
    zeg en om oe laat moet jij gaan?😀
    ♥ly’

  3. Supper moooiié foto’s!❤
    Ilyy x

  4. knap!x

  5. o kei mooi! das leuk gedaan dat het zo wat van vroeger lijkt en dat jullie zo op straat leven! x

  6. Supermooie foto’s!!
    xo ly

  7. Wow echt ubermooie foto’s!!!!!!!
    enjaa kben al van vorige week terug ^^
    ma khad nog geen tijd gehad om iets op mijn blog te posten enzoo…
    en leuke vakantie ghad? :p
    xxx ly!

  8. dank uuuu
    xxx

  9. Wauw supermooie foto’s Poo!!!

    x
    BCFE

  10. VANAVOND DANS IK VOOR HET EERST VOOR BASE OOSTENDE SAMEN MET DE GROTE🙂 EN VOOR 5000 MAN !!!!!!!!!!! DUIMEN VOOR MIJ🙂

  11. Succes! Mooie foto’s (zoals we gewend zijn)🙂

  12. veel suc6 schattie !!! coole foto’s echt mooi hoor😉 rani en tessa ken ik ook maar de rest nog nie hihi xx

  13. Successucces! ma ge gt da goed doen! ben daar zeker van!
    als gij meedanst, dan winne ze wel (:
    oja supermooie foto’s! khad ze al p facebook gzien🙂
    x

  14. Succes schatjee!(ll)
    kduim voor je ! x
    ilveyouu x

  15. Mooie foto’s🙂

  16. Mooie foto’s!!
    Ze stralen écht sfeer uit!
    Xx

  17. Dag Plientje,

    Schoon hé, dat was echt een leuke shoot en dan nog zo mooie resultaten ook. Je kan zo veel expressie in de foto’s leggen, amai, het is echt goed gedaan zenne. Mooi en nogmaals bedankt, tot snel!
    Knuffels Rani en Tessa

  18. Dank u lieve Rani en Tessa !!!!! Hopelijk tot heel binnenkort🙂 En veel plezier morgen é , terug naar school🙂
    knuff❤

  19. Heeeeeeey ! x
    Oef ! Van vandaag ben ik terug van spanje,
    nu ga ik op mijn gemakje al je foto’s eens bekijken die nieuw zijn bijgekomen!
    Deze vind ik al PRACHTIG!!!!

    xxxxx

  20. Wowie geweldige foto´s!

  21. supermoooje foto’s
    loveyou(l)(l)

  22. I do like all of these
    sad gypsy pictures
    and a very nice
    group of girls !

  23. Pauline, je hebt daar prachtig werk neergezet !!

  24. Hallo Pauline

    Beter laat dan nooit maar Lara wil je nog een keertje bedanken voor de fijne dag, als ik zo terug kijk naar de foto’s straalt het plezier er gewoon af hé. Ondertussen hebben we de weg naar je blog gevonden en worden nu lezersfans!!!! Dus keep up the work, je doet het fantastischhhhhhhhhhhhhhh.
    Groetjes
    Lara en Danielle

Geef een reactie

 
