Let’s dance

Gisteren heb ik voor het eerst mogen dansen voor Base Oostende en een volle arena ( ongeveer 5000 mensen) Ik was wel een beetje zenuwachtig moet ik zeggen , vooral bij één dansje omdat ik het hélémaal niet had geleerd en enkel op de training dezelfde dag voor het eerst gezien heb ! Spannend dus en stressy want je hebt wel schrik om het te vergeten omdat het dansje nog niet “in” je zit  🙂 Maar het ging goed op een paar schoonheidsfoutjes na die te maken hadden met stress hihi

Verschillende mensen hebben mij gefilmd en ik danste ook juist voor die TV ploeg en ben naar het schijnt op tv gekomen tijdens de uitzending van de match  :p:p

Vodpod videos no longer available.

cheer

~ door Pauline Grossen op april 19, 2009.

21 Reacties to “Let’s dance”

  1. Gaaf!

  2. Heel leuk!!😀
    xo

  3. wow, cute !!!

  4. even een klein probleem bij mij film ! Ik ga die opnieuw moeten uploaden 🙂

  5. what ?

  6. woow, super ze meid! X33

  7. Super Plien, je doet da echt goe!!! xxxxx LY

  8. Je hebt dat echt super goed gedaan Pauline, we zijn fier op jou !

  9. wow plientje!!! zo goe zeg
    ge kunt gij achtereen bij mij int team se :p
    kissie

  10. Ge kunt da zoooooo goed! xx

  11. Amai plien!
    zoo super goed gdn!🙂
    x

  12. ZALIIIIG(l)(l)(l)

  13. dank uuuuuu🙂

  14. amai goe zenne !!!xxx

  15. Ge doet da goe zenne!:D
    Nee geen idee🙂
    en eerste schooldag viel best eigenlijk meee ;D er zijn kei veel stagaires bij ons op’t school :p en bij u?x3

  16. Waaa zo cool!!!!
    Ge doe da eel goe ze meiske ^^
    x ly!

  17. hello Plien,
    I need to ask you something !

  18. Mooie foto trouwens!!
    x

  19. Staat op de site van Base Oostende 🙂
    xx

  20. Amaaai Paulinee amaaai!
    Zo goed daje al kan dansen seg!😉

    Dike kus! x

  21. Waw, goed gedaan! Nog veel dansplezier dan ^^

Geef een reactie

 
