back 2 school

Ik hoop dat jullie eerste schooldag  goed was ? Bij mij ging het , alles was zoals altijd  : direct al een toets in Wiskunde om de goede oude gewoontes niet te verliezen é 🙂 ;-)  2 boekbesprekingen en lessen … tja back 2 reality :p:p En binnenkort zijn er de ‘grote’ examens OMG , ik mag er niet aan denken , héél juni in het teken van Leren Leren en nog eens Leren  ! Wij beginnen de 10de tot de 24ste …. nog een dikke maand en dan staat hier alles in het teken van de examens , gedaan met shooten , stemmen opnamens, series en andere dingens  :(  (en meestal krijg je dan de beste en leukste aanbiedingen:p) … Gisteren had ik ook nog een leuke dag  : ik ben met een vriendin van mijn vroegere school naar de cinema geweest : naar Beverly Hills Chihuahua ! Dat was best leuk ! Mijn vriendin had mij al een tijdje niet gezien en het eerste wat ze tegen mij zei was  : amai je bent gegroeid en idd ik ben nu eindelijk eens groter dan haar😉

Hier ook nog een foto van een shootje voor Promo fashion (nu te zien in de folder)

promo9

~ door Pauline Grossen op april 20, 2009.

17 Reacties to “back 2 school”

  1. superrrrrrrrrrrrr die foto
    Mijn broer is bij de kammenstraat al;))))

  2. super de foto;)))
    De Nurdi is al bij de KAMMENSTRAAT ;))))

  3. Ooh schattig! alweer met Camille^^
    Jammer dat je het zo druk gaat hebben met school
    Maar meid ge zijt ni alleen hoor😦
    Ik ben nu druk bezig voor stage..
    En daarna zijn het bijna exa’s ook
    wij beginnen de 1ste juni al😦
    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  4. cute clothes🙂

  5. De foto is grappig! 10 tot de 24e, veel dagen! Jemi,, het gaat er op jullie school hard aan toe, of zijn jullie het gewoon gewend? Overwachte dingen? Ik dus niet!

    x

  6. haha🙂
    isme boekbespreking gelukt?
    wast een goeien?
    ly
    x

  7. Haha bij ook weer alles gelijk ouwe gewoonte, tis ng ma pas trug bzig en al d een na d ander toets😦 Ik ben blij da k paasexamens ghad eb, ma kheb zoals altijd ma n weekje examens, meestal 2 per dag dus we moeten goed p voorhand leren… Maja sjieke foto mt mooie kleren trouwens!🙂
    x

  8. Mooie foto! en oeh hk kleren rechts🙂
    Jha onverwachte toetsen & veel toetsen, moet je me niet laten kennen!
    we hebben maar een week examen, maar wel meestal twee per dag, heeel hard en veel op voorhand blokken is dat!
    x

  9. da moest dr dus gn twee keer staan, ma khad da gepost en kzag t ni meer dus verwijder ma eentje en deze ook
    x

  10. Pff ja ik moet ook weer naar school… SAAAAAAAAAAAAI😦 Echt alles aan school (oké, behalve je vriendinnen en de pauzes) is dom eh!
    XXX

  11. coole foto😉 wij hadden nog nie direct toetsen
    xxx

  12. nice! (l)
    i love you

  13. merci é iedereen
    xxx

  14. ik heb de folder thuis gekregen ! Leuke foto

  15. haha
    isme boekbespreking gelukt?
    wast een goeien?
    ly
    x

  16. Mooie foto! x School is maar stom met al die toetsen & zo , ma met de vriendinnen enzo komt da in orde! :d xx

  17. Gnii, die foto vind ik wel leuk^^. Ik heb zo nog een vakantiegevoel eigenlijk wat ook inhoudt dat ik te laat ga slapen en half in slaap hang in de lessen^^. Wel nog geen toetsen gehad, hoor xD.

    x

Geef een reactie

 
