Puur

..natuur : no make up, geen tralala, geen ingewikkelde settings , geen lichten , scherm of beauty dishes 🙂 Just me tijdens een shootje met Luc Geyns  in Oostende 🙂 Natureller dan dat kan gewoon niet🙂

ff-copy

ghe-copy

~ door Pauline Grossen op april 23, 2009.

37 Reacties to “Puur”

  1. joepiie !!!!!!!!! ik denk dat ik eerst ben

    super cute ik vind de eerste leuk😉 zeker dat vestje is superrrrrr xxx

  2. ahaha je bent snel en idd de eerste 🙂 berichtje is er maar net op🙂
    dank uuuuu
    Ly
    xx

  3. Super mooi!!
    Ook zonder mu en blablabla ben je prachtig😀
    Mooi strikje trouwens!
    x

  4. ja tis het strikje die het maakt é 🙂 ;- )

  5. hhii’ prachtige foto’s !
    en idd die strikje makt het gwn😀
    ilveyouu x

  6. Jhaa🙂 waar koop je die toch altijd?
    x

  7. bij ringz and Thingz in antwerpen : http://www.ringzandthingz.be/

  8. Kvind ze echt nog moooi!:D❤

  9. Prachtige foto’s =O

  10. Wauw dat noemt men dus PRACHTIG!!!❤

    xxx
    BCFE

  11. dank u schattekes 🙂

  12. choezie je moet mij nog eens fotograferen é !!!!!!

  13. Kvind die eerste echt mega prachtig!
    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  14. ik moe in de groep van 20u :p en kben gelijk nr 614 ofzoiets :p
    maar kwil da wel graag s meemaken (:
    en tzijn egt hierboven mooiie foto’s meid!
    ♥ly’

  15. 614 ?????? OMG dit is hel🙂 en ze hebben er maar één per categorie nodig ?? dacht ik ?
    allé veel plezier é kweet nog nie of ik ga 🙂
    knuff

  16. Mooie fotoojes weer (:

    x

  17. *Fotootjes, moest dat dus zijn^^. Sorry (a).

  18. Kei kei kei kei kei moooooooooooooooooooooooooi!
    xxxFrauke

  19. Geweldige foto’s, vooral omdat er zo naturel op staat:D!

  20. tussen omdat en er moet nog je staan haha😛

  21. Geweldig!!!!

  22. Héél mooi Plientje!! De eerste foto is onze favoriet, super!!

  23. mooi! De 2e in de camera kijkend had helemaal mooi geweest denk ik.

  24. nice

  25. prachtige foto’s x
    da van 614? is da van a mode?
    lys
    kebjegraag x

  26. prachtige foto’s (:
    i love you

  27. heel mooi.

  28. Jaa choezie ik weet het!
    Misschien ergens in een weekend in mei, zijn toch meestal verlengde weekenden😛

    xxx
    BCFE

  29. supeermoooii!!😀
    x

  30. Die eerste vind ik echt Super! de 2e trouwens ook, maar de 1e heeft wat speciaals!

    x

  31. Amai ! Mooi ! xxxx

  32. Mooie foto’s meid! Puur natuur.😀
    x

  33. wauw jij bent echt prachtig
    ook zonder make-up en al die spulletjes !
    + mooj jasje
    loveyou xx

  34. hebt echt mooie ogen ö
    prachtige foto’s meid!
    X3

  35. U puur natuur foto’s zijn fantastisch Pauline!
    Ze zijn écht prachtig!
    De eerste foto is mijn favoriet!:)

  36. Echt supper foto’s plien !!
    nog ff en ik zie je trug ! =D
    gaatge naar moedelledagin doel ?🙂
    xx Ly xx

  37. heel moooi!
    gij hebt die make up ni nodig jong! Je bent al zo mooi zonder! x

Geef een reactie

 
