Alfacam

Een tijdje terug kreeg ik de vraag of ik een paar stemmen wilden inspreken als backgrounds in een film ! Ik kreeg dan een hele scenario toegestuurd en moest dan naar de studio’s van Alfacam gaan !

Daar mocht ik mij installeren aan zo een “audio” studio met koptelefoon en ja beginnen de stemmen inspreken é 🙂 Het was keileuk ! Dat doe ik ontzettend graag !!!!! Ik ben echt benieuwd naar de resultaten🙂

een paar sfeer foto’s🙂

3

13

11

~ door Pauline Grossen op april 24, 2009.

14 Reacties to “Alfacam”

  1. haha cool ze!:Dx

  2. coole opdracht😉 xx

  3. Superleuk😀
    ik ben benieuwd😀
    x

  4. Haha da eb k ook al ns gdn zo’n stemmenoprdacht, pure fun gwn, uw resultaat zal wel goed gelukt zn🙂
    x

  5. Amaai zo tof dat je dat mocht doen! Voor welke film is het?🙂
    xxx

  6. dank u girls ! ben net terug van ANtwerpen ! en gisteren was ik in Luik !
    xxx

  7. dat moet leuk zijn om te doen denk ik
    x

  8. das kei tof!!!!!🙂 LOVEYOU

  9. Amai amai !
    xxxxxx

  10. Wauw superleuk! Amai, die micro!😀
    dikke kus!

  11. wauw kei leuk !
    ben al benieuwd naar het resultaat
    iloveyou xx

  12. Supper leukk!😀
    Voor welke film was het? (:
    iloveyouu x

  13. Supper leukk!😀
    Voor welke film was het? (:
    iloveyouu x

  14. Pauline❤!
    Ik zat naar de foto’s van ketnetpop te kijken en toen zag ik een foto van het team van ketnetpop zeg maar. En volgens mij zie ik jou van achteren!

    http://picasaweb.google.com/Xerius.presenteert.ketnetpop/KetnetPOP2009#5326890954188553682
    http://picasaweb.google.com/Xerius.presenteert.ketnetpop/KetnetPOP2009#5326891135578119970

    Ik zag het meteen aan je lange haren!

    xx

Geef een reactie

 
