Zwaar …

…weekend gehad  amai 🙂 Vrijdag avond was ik met een hele bende en met de bus naar Luik om te supporteren voor mn ploegje en we zijn gewonnen 🙂 Zaterdag had ik dan een uitnodiging gekregen om als pers madam (jaja) naar Antwerpen te komen voor de release van het nieuwste CD van Natalia . Ze organiseerde een brunch op een boot : de Diamond Princess .. het was kei gezellig  , een aantal fans waren er ook , zij hadden dan weer kaarten gewonnen  :-)  In de namidddag moest ik tamelijk vroeg terug  thuis zijn want mijn caravan kwam 🙂 jaja hij staat er dus 🙂 nu nog aan beginnen werken en schilderen … maar ik moet eerst tijd hebben é 🙂 dan was het de cheerleader avond  : eerst de presentatie van het jaarboek en de DVD dan cinema met de film “Make it happen” en dan was er een fuif 🙂 Ik ben tot 1 uur gebleven ongeveer .. en vandaag had ik brunch met de cheerleaders en kregen we héél de namiddag lang stage : 4 uur aan één stuk dansen … ik ben kapot  ! Een aantal foto’s al van op den boot .. de rest volgt morgen ofzo 🙂 nu ga ik SLAPEN  !

natalia0021-copy

natalia0005

en natuurlijk vond ik weer direct iemand om met mij zot te doen 🙂

img_7130

img_7124

foto genomen door Evelien !

~ door Pauline Grossen op april 26, 2009.

28 Reacties to “Zwaar …”

  1. […] Original post by pauline grossen […]

  2. Kan ik geloven dat je kapot bent AMAI!!

    Mooie foto’s !

    x LY!

  3. En was het een lekker Brunch?😉
    Kvond het ook leuk op de boot! xxx

  4. Zag er daar leuk en gezellig uit!
    Ti♥Amoo!_<33. Knuff

  5. Ja, alles is nog altijd super hier!😀
    Wel een beetje stillekes aan de fotografiekant, zolas je wel gemerkt hebt.😉
    x Dikke kus

  6. Super leuk!!
    Mooi topje met die cupcakes😀

  7. Gistrn ws mijn comunie !! hihi xx !! ly
    DAARO MOET IK VANDAAG NIET NAAR SGOOLEKE HIHI

  8. Zozo druk weekend heb je gehad idd! Ik heb gelukkig nog t/m 6 mei vakantie, maar dat wordt heel veel leren voor de examens voor mij!

  9. Ohja! Op de website van ATV staat er een filmpje waar je in het begin kort in te zien bent🙂
    http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=12130

    xxx

  10. aaaah cool 🙂 dank u Barbara 🙂

  11. Haha cool!:D
    & heb je de uitslag al van naked?

    x3

  12. Ja ‘ksta ook op de reserve ..🙂 majaa🙂 cool!:D
    Met school fwaa? x

  13. Haa cool!;D x

  14. Haha da is wel leuk ;D x

  15. Heej ben je geselecteerd ?
    x i love you topje!

  16. Amai ! Druk weekend, maar wel leuke dingetjes allemaal!
    Gelukzakjeee :d
    Loveyouu !

  17. txs voor de reacties girlzzzzzzzzzzzzzz
    xxx

  18. Maarr gezuld er wel door zijn zenne (l)
    gij bent toppietopppie [love]

  19. amai als ge van een druk weekend spreekt😮
    maar het was precies wel druk he😉
    love xx

  20. Amaj ondanks zo druk, super tof,
    je hebt weer geluk😀
    xx

  21. Schatjee, als je hulp nodig hebt om te komen verven , je hebt mijn nummer hea! ;D
    haha , misjee !

  22. dank u Jobke en Janne 🙂 ja twas leuk maar vermoeiend , gelukkig heb ik héél de week niets te doen voor school want we hebben héél de week project school : morgen technopolis 🙂
    xxx

  23. Heeej Pauline!
    Haha ik voel me aangesproken tot je collega in crime (zot doen dus)! We hebben dat goed gedaan, maar kunnen ongetwijfelt nog beter! Youri zal nog wel afzien! Zeker in de zomer als we geen schooldrukte hebben! Moeha!
    Tot een volgendje!
    Dikke kus
    Larissa

  24. hahaha Larissa🙂 leuk dat je hier iets komt zetten en ja Youri mag zich nu al voorbereiden 🙂 kheb al iets geoord van singen of karaoké iets 🙂 Laat de vakantie maar beginnen 🙂
    knuff
    xxx

  25. amai druk weekendje !!! xx

  26. Heeej! Ja jullie gaan blijkbaar shooten aan zee eens in de vakantie? En youri wou dan ook paar foto’s van mij ofzo! (wss weer van die zotten zodat em mij kan plagen!) En daarna wou hij singstarren op de playstation! Gaat een drukgevulde dag worden! Maar inderdaad laat die vakantie maar beginnen! Qua datum zien we nog wel, jij zal wss ook nog hopen opdrachten ed krijgen tegen dan?
    Veel plezier nog met je toffe schoolweek:P (zo zouden er meer mogen zijn zeker?:P)
    Smak!

  27. Allemaal zo mooii ! xD
    Heb je eig. lang moetn wachten voor je je eerste shoot kreeg ?

  28. Hi, good post. I have been thinking about this issue,so thanks for writing. I will definitely be subscribing to your posts.

Geef een reactie

 
