Jaarboek

allé zoals beloofd de rest van de foto’s want gisteren was ik echt te moe 🙂 Vandaag had ik gelukkig niets te doen 🙂 We hebben héél de week project week op school 🙂 Vandaag zijn we brood gaan bakken en in de namiddag hadden we een initiatieles Hockey : super leuk als je het mij vraagt 🙂 En morgen gaan we naar technopolis 🙂

En meiden  : mijn caravan is aangekomen 🙂 ik ga vanavond of morgen eens een fotooke pakken é dan kunnen we een voor en na doen 🙂 de make over van een caravan  hahahaha

allé foto’s van het jaarboek van de cheerleaders🙂

can2

cheeran

3304_72423889582_628599582_1523196_4552712_n

3304_72423894582_628599582_1523197_1487444_n

ik heb helaas geen mooie foto’s van op de fuif😦 maar ja was dan met andere dingen bezig é 🙂

6

~ door Pauline Grossen op april 27, 2009.

19 Reacties to “Jaarboek”

  1. Cool een caravan dat is een kei leuk idee dan kunt ge daar altijd zitten enzoo😀 Gelukzakken wij hebben keiveel huiswerk enzo
    xxxx

  2. Cool een caravan dat is een kei leuk idee dan kunt ge daar altijd zitten enzoo😀 Gelukzakken wij hebben keiveel huiswerk enzo
    xxxx

  3. toftoftof! je staat overal prachtig op, zoals altijd e😀
    as je hulp nodig ebt mt de caravan, dn zeg je t ma ;D
    Nu ga k mn bio & ned & lat & eng doen ff werk dus
    xx

  4. ‘Tzijn mooie foto’s!!;D❤

  5. Natuurlijk! Dat gaat superleuk worden! Ik regel dat wel met onze papa.😀
    xo

  6. Hi Plien,
    Will you please chat with me today ?
    xxx

  7. Jullie hebben geluk, wij hebben nu nog veel huiswerk. Maar woensdag en donderdag ga ik wel naar Parijs haha🙂

  8. leuke foto’s van de cheerleaders !!!! coool make it happen was het ne leuke film ?😉 xxx

  9. pretty pictures !!!
    loveyou xxx

  10. Ja,
    kvind da jammer ;s
    maar ja se (:
    ’t is nu zo.
    ik hou van je!
    & ’t zijn mooie foto’s! x

  11. Hhii’ als je hulp nodig hebt, je hebt men nr héa😀
    de foto’s zijn echt mooooi!
    ilvéyouuu x

  12. A great look at your cheerleading !
    Way to Go !!!!!

  13. Mooie foto’s!

    x

  14. dank u iedereen 🙂

  15. Kijk je schitterd op de site vn cheers:

    Je staat er leuk op🙂

  16. Oooo amai ! Echt leuke foto’s!
    Je staat er weer natuurlijk schitterend op!
    & Bedankt dat je asl hebt aangemaakt!!

    xxxxxx

  17. @ Emma wt is plien hr asl?

  18. @ Janne: paulinegrossen

  19. Ok merci🙂

Geef een reactie

 
