Gespot !

Af en toe krijg ik mails met foto’s en links enzo van mensen die me ergens hebben gezien of vragen van mensen zoals vandaag : of ik een shoot had gedaan voor Océade want ik sta ergens op de menukaart en in een folder blijkbaar ( ik heb die foto’s nooit gezien dus als ge naar Océade gaat mag je altijd fotookes nemen é ) 🙂 of ze sturen mij van alles zoals dit hier  :

4588-copy

n790133655_736118_3345

b1

of hier op het einde van dit filmpje  ! OMG één jaar geleden maar .. wat ben ik veranderd🙂😉

Vodpod videos no longer available.

En hier ben ik ook  :

http://www.nieuws.be/nieuws/Fotos_Vlaamse_Oriana_is_playmate_van_de_maand_in_Playboy_4f2966bf.aspx

met foto’s van mijn shoot met Oriana🙂

En zoals beloofd foto’s van mijn paleis voor de make over 🙂 ik begin nu vrijdag en zaterdag :-)ik zoek nog goedkope graffiti verf of spuitbus verf🙂 hebben jullie tips ?

1l

6l

~ door Pauline Grossen op april 29, 2009.

23 Reacties to “Gespot !”

  1. haha cool!:D
    & u caravan is echt zalig!;D
    In welke kleure ga ge het doen?
    xx

  2. roze met zwarte bollekes 🙂

  3. […] Gespot ! […]

  4. cool! je weet t e, as je hulp nodig eb laat je ma wete e🙂 Jha goedkope graffiti is moeilijke te vinden… hier in hasselt verkope ze dr wel, ma egt goedkoop zijn die ni :S maja, kvin t n leuk paleisje🙂 en da gt sgoon worde🙂 en leuk om die foto’s te zien😀 je bent idd fel veranderd, in goede zin dan e
    x

  5. Wat leuk die caravan/je paleisje! ben héél erg benieuwd naar de foto’s al ie helemaal klar is/opgeknapt/geverfd is:D!

    xx jeske.

  6. Kom je trouwens ook weleens in Nederlandse pretparken:P?

  7. In de gamma hebben ze kleurspuitbussen🙂 x

  8. amai da zal soms wel raar zijn ge
    doe een boekske open en ge zie u
    eigen daar zo staan (:
    en dieje caravan das echt kei leuk
    ben beniuwd hoe dat dem der ga uitzien (:
    in ieder geval :veel verf of spuit plezier (;
    lovje(l)(l)(l)

  9. Omg plien je caravan is zaaaaaaaaaaaaalig!
    ♥loveyou’

  10. Amai amai ! Je bent idd heel wat veranderd op een jaar tijd hé! 🙂
    Helaas heb ik geen tips voor je …😦

    xxxxx

  11. coole der valt wel wa va,n te maken hihi😉 misschien kun je een hello kitty hoofd erop tekenen xxx

  12. Ziet er allemaal leuk uit^^
    Die caravan wordt top!
    En dat filmpke is echt nice^^
    Mooie foto’s ook met Oriana😉
    ❤.

  13. leuke dingetjes +
    Die caravan is echt mega ! 😀

  14. Laat de eerste verfdag maar weten héé!!😀

    xxx
    BCFE

  15. You should take pictures
    after you finish the caravan.

  16. Ey pauline… met mij alles goed hoor.
    met jou ook?
    Heb gisteren een photoshoot gehad en heb me een portfolio laten aanmaken.
    Ik zal als ik de foto’s heb ze eens online zetten!

    groetjes xxx kirina

  17. Je moet veel bolletjes en cupcakes prentjes enzoo
    en HK enzo da word eegt mooi eeh !! koste die caravan veel !! x

  18. If you need help , You’ve my number eay baby (l)

    hij’s echt zotwijs u caravan !❤

  19. HK erop spuiten. Zo een mooie tekening!😀
    Tis maar een idee hé😉
    dikke kus lù

  20. hha uhu, zoals Lynn ’t zegt;
    laat de verfdag maar weten!😀
    ilyy x

  21. Leuk! En gaaf zeg, je eigen caravan!

  22. IK BEGIN ER MORGEN AAN !!!!!!!!!

  23. Zo leuk allemaal !😀
    ily x

Geef een reactie

 
