Pink Palace

Ben al van gisteren begonnen met de “werken” … dus ikke oude kleren aangedaan , spuitbus genomen en doen é  :-)  het schilderern met spuitbussen lijkt gemakelijk maar is helemaal niet zo🙂 Dus ja een paar schoonheidsfouten BUT all made my myself🙂 Nog niet klaar of course 🙂 is er niemand nie aan zee vandaag die mij nog een mooie HK erop kan tekenen ???

8

10

1

12

~ door Pauline Grossen op mei 2, 2009.

19 Reacties to “Pink Palace”

  1. Het begint er al super uit te zien!
    spijtig da ik nie aan de zee ben é😀😀

    dikke kus!

  2. ’t Ziet er echt Geweldig uit1 Zwart en Roze, Love it!

    x

  3. Omg die’s cool!!:D x

  4. zalige kleur he !!
    i love pink (l)
    en tekeningtjes zijn ook cooool!!
    loveyou xx

  5. hihi😉 kben blij da ge da een goed idee vond van die hk,ik zal is vrage aan men mama wnr ik hem der mag komen op tekenen !!!😉 xxx

  6. Ziet er al kei mooi uit😀

  7. in ieder geval zal ie goed opvallen. Men zo’n kleur kan je er gewoonweg niet naast kijken.

    mooi gedaan meid.

  8. Wat leuk!!

  9. Vet cool! So creative!

    Liefs,

    Sharon

  10. wooooww zo cool al! da word megaaa as da af is,
    khoop da k em ns zie in de zomer🙂
    amai en da zn wel sgone kleren vr oud te zn e😉
    xx

  11. looks pretty cool,
    talk to you Sunday,
    xxx

  12. its soooo pretty pick picture

  13. add me please
    wilfredj11@hotmail.co.uk please pauline

  14. Paulinetje uwe caravan is mega mooi. I Love It !!!!🙂
    Daar wil ik wel eens lang komen hoor:P

    X Kim

  15. Zo leuk! (l)
    Ik hou van je!

  16. dank u girlzzz en jullie weten het é : iedereen welkom🙂
    xxx

  17. Ooow joooh da ziet er echt cool uit!
    Die kleur is echt fantastisch!

    xxxxx

  18. Tziet er nu al stoer uit zeg!
    Da roos ik ook de max!
    Xx

  19. whhaaa die is echt superr Ö
    da roze is echt sjiieek!!😀
    x

Geef een reactie

 
